Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bli syk ihvertfall. Dø. Du har jo faen ikke spist det, hvordan kan du da skrive det? Mama fikk en mavesykdom engang. Etter å ha tatt prøver ringte Smittevernoverlegen i Oslo opp, og lurte på om mamma hadde vært på fire forskjelig nevnte kebab-steder... Det hadde hun ikke, men bakterien var den samme... Det tok to måneder å bli frisk, og de menneskene i Oslo som hadde fått sykdommen, hadde alle, med unntak av min mama, spist kebab. Ekkelt å tenke på? Ja.. Det finnes faktisk respektable kebab-sjapper. Go figure! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kjenner du folka i klassen, eller er alt nytt og skummelt? Kjenner alle untatt to som startet nå, så vil si at det ikke er noe særlig problem. Ah, da er det ikke noe pes. Selv skal jeg til Agder folkehøyskole den 28 August. Skolen ligger utenfor Kristiansand, og jeg gruer meg litt til alt som blir nytt. Eller, jeg gru-gleder meg, ettersom det er litt spennende og. Flytte hjemmefra og greier og greier. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Alle kebabsjappene her i byen er iallefall respektable.. Hamar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mormor er dessuten paranoid... Og har ifølge min mama alltid vært det... Det gjør det ikke særlig hyggeligere å besøke henne. Hvordan kan du stole på henne da! Sagt at jeg stoler på mormor? Ikke akkurat... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da var den moroa over. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mormor er dessuten paranoid... Og har ifølge min mama alltid vært det... Det gjør det ikke særlig hyggeligere å besøke henne. Hvordan kan du stole på henne da! Sagt at jeg stoler på mormor? Ikke akkurat... Vel.. du tror at man ikke kan være på verandaen. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ......Så jeg måtte inn på Statoil å ...... Få frem sannheten! Hva var det du egentlig skulle? Tsss... Men seriøst, jeg lurer på om det blir noen turer på Statoil når jeg må vente på bussen på Skedsmokorset. Håper han snille, gamle mannen er der når jeg kommer innom. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da var den moroa over. Haha, der gikk det vilt for seg ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Eline: wth? Trodde ikke du var FILF-hunter. Hun som laget wrap til meg i dag var hyggelig. Snittleif: Jonaz Kebab FTW! (er det ikke det den heter?) Dog, jeg har bare spist burger der. Endret 17. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mormor er dessuten paranoid... Og har ifølge min mama alltid vært det... Det gjør det ikke særlig hyggeligere å besøke henne. Hvordan kan du stole på henne da! Sagt at jeg stoler på mormor? Ikke akkurat... Vel.. du tror at man ikke kan være på verandaen. Neida, bortsett fra at det er en sant rot på den tror jeg det går ann å sitte der, bortsett fra at utsikt inn i en bakgård ikke akkurat er min drømmeutsikt... Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg endelig kjøpt meg ny mobil! Det blir godt å erstatte min gamle 3330 som skrur seg av når man ringer med den. Hvilken kjøpte du? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der... Shit! Nærbutikken er ikke Ica og den vaneligste bilen er ikke Merchedes! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *brenne CD med mp3* Øhhhh, regler, ja... Tror lærerene egentlig driter i det. Jeg gidder ikke sitte med CD og lese mp3-filer fra den ass. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Eline: wth? Trodde ikke du var FILF-hunter. I am not! I just like old, nice men. Not in the way you think, though. Edit: Skrivefeil. Endret 17. august 2005 av Eline Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der... Shit! Nærbutikken er ikke Ica og den vaneligste bilen er ikke Merchedes! På ICA er det fint. På Abduls Kollllonnnnial er det jo det du trenger sånn stort sett, men ikke mer heller. Mormor har ikke bil heller... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mormor har ikke bil heller... Hørt om kollektiv transport? 8 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mormor har ikke bil heller... Hørt om kollektiv transport? 8 Ja, og bruker dette nesten daglig... Også når jeg skal til mormor... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå har jeg endelig kjøpt meg ny mobil! Det blir godt å erstatte min gamle 3330 som skrur seg av når man ringer med den. Mobil? Hvilken? En slik en! Ikke den beste på markedet, men billig og tusen ganger bedre enn min gamle. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) noen her som skal se norge - sveits ikveld el? jeg har pilsen klar Endret 17. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg