Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Bli syk ihvertfall.

Dø. Du har jo faen ikke spist det, hvordan kan du da skrive det?

Mama fikk en mavesykdom engang. Etter å ha tatt prøver ringte Smittevernoverlegen i Oslo opp, og lurte på om mamma hadde vært på fire forskjelig nevnte kebab-steder... Det hadde hun ikke, men bakterien var den samme... Det tok to måneder å bli frisk, og de menneskene i Oslo som hadde fått sykdommen, hadde alle, med unntak av min mama, spist kebab.

 

Ekkelt å tenke på? Ja..

Det finnes faktisk respektable kebab-sjapper. Go figure!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner du folka i klassen, eller er alt nytt og skummelt?

Kjenner alle untatt to som startet nå, så vil si at det ikke er noe særlig problem.

 

Ah, da er det ikke noe pes. Selv skal jeg til Agder folkehøyskole den 28 August. Skolen ligger utenfor Kristiansand, og jeg gruer meg litt til alt som blir nytt. Eller, jeg gru-gleder meg, ettersom det er litt spennende og. Flytte hjemmefra og greier og greier.

Lenke til kommentar
......Så jeg måtte inn på Statoil å ......

Få frem sannheten!

 

Hva var det du egentlig skulle?

Tsss... :blush:

 

Men seriøst, jeg lurer på om det blir noen turer på Statoil når jeg må vente på bussen på Skedsmokorset. Håper han snille, gamle mannen er der når jeg kommer innom.

Lenke til kommentar
Mormor er dessuten paranoid... Og har ifølge min mama alltid vært det... Det gjør det ikke særlig hyggeligere å besøke henne.

Hvordan kan du stole på henne da!

Sagt at jeg stoler på mormor? Ikke akkurat...

Vel.. du tror at man ikke kan være på verandaen. :hm:

Neida, bortsett fra at det er en sant rot på den tror jeg det går ann å sitte der, bortsett fra at utsikt inn i en bakgård ikke akkurat er min drømmeutsikt...

 

Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der...

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der...

Shit! Nærbutikken er ikke Ica og den vaneligste bilen er ikke Merchedes!

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er at det er på gal side av elven, at du ser BMWer med fire sånne dere vet, og at de to nærmeste butikkene begge er litt tvilsomme. Og det hjelper ikke at mormor bekrefter hvor skummelt det er å bo der...

Shit! Nærbutikken er ikke Ica og den vaneligste bilen er ikke Merchedes!

På ICA er det fint. På Abduls Kollllonnnnial er det jo det du trenger sånn stort sett, men ikke mer heller.

 

Mormor har ikke bil heller...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...