Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hun sier det er ille selv... Grünerløkken, jeg må gå av bussen på "lakkegaten skole" eller noe.

Oh! Der bor farmor. Koslig sted.

Når mormor er redd for å bli sett på terrassen sin kan det ikke være trygt. Dessuten har hun bare en liten leilighet med stue, kjøkken, lite bad og et lite soverom. Farmor og farfar har ihvertfall tre stuer og tre soverom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når mormor er redd for å bli sett på terrassen sin kan det ikke være trygt. Dessuten har hun bare en liten leilighet med stue, kjøkken, lite bad og et lite soverom. Farmor og farfar har ihvertfall tre stuer og tre soverom...

Det første tyder på at din kjære mormor har blitt noe paranoid i sine eldre dager. Hva skal man med tre soverom og tre stuer når man er pensjonist. Må jo være et ork å holde rent. :shrug:

Lenke til kommentar
Bli syk ihvertfall.

Dø. Du har jo faen ikke spist det, hvordan kan du da skrive det?

Mama fikk en mavesykdom engang. Etter å ha tatt prøver ringte Smittevernoverlegen i Oslo opp, og lurte på om mamma hadde vært på fire forskjelig nevnte kebab-steder... Det hadde hun ikke, men bakterien var den samme... Det tok to måneder å bli frisk, og de menneskene i Oslo som hadde fått sykdommen, hadde alle, med unntak av min mama, spist kebab.

 

Ekkelt å tenke på? Ja..

Lenke til kommentar
Kjenner du folka i klassen, eller er alt nytt og skummelt?

Kjenner alle untatt to som startet nå, så vil si at det ikke er noe særlig problem.

 

Beskrivelse av dagen:

 

Buss til skolen, pratet litt med kjente, fikk trykket reglene nedover hodet, installerte foobar (oi, første regelbrudd :dontgetit:). Så fikk vi litt mer informasjon før vi fikk gå. Det betyr at jeg ikke fikk tid til Statoil på skolen i dag. Så jeg kjøpte kyllingwrap på Statoil rett ved meg på vei hjem fra bussholdeplassen. :p

Lenke til kommentar
Når mormor er redd for å bli sett på terrassen sin kan det ikke være trygt. Dessuten har hun bare en liten leilighet med stue, kjøkken, lite bad og et lite soverom. Farmor og farfar har ihvertfall tre stuer og tre soverom...

Det første tyder på at din kjære mormor har blitt noe paranoid i sine eldre dager. Hva skal man med tre soverom og tre stuer når man er pensjonist. Må jo være et ork å holde rent. :shrug:

Farmor og farfar har en vaskehjelp som egentlig vasker på ambassader, som kommer ukentlig. Kein problem.

 

Mormor er dessuten paranoid... Og har ifølge min mama alltid vært det... Det gjør det ikke særlig hyggeligere å besøke henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...