Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror Norge vinner MGP i dag. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det som må være jævla kjipt er å ta en hel pakke med paracet som stikkpiller for å drepe seg selv. Analen revner nok før man kommer halvveis Tviler, En stikkpille er vel ikke lengere enn èn liten centimeter, Omkrets er jeg ikke sikker på, men det er faen ikke my større heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Det som må være jævla kjipt er å ta en hel pakke med paracet som stikkpiller for å drepe seg selv. Analen revner nok før man kommer halvveis Tviler, En stikkpille er vel ikke lengere enn èn liten centimeter, Omkrets er jeg ikke sikker på, men det er faen ikke my større heller. Du kan ha bra jævlig mye drit bak i ræva, tenk på deg du Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Damit det må være kipt Utrolig. Men skal på Dream Theater uka etter, så jeg overlever vel. Mulig vi får til noe med backstagegjengen da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men hvis det er 30 piller i en pakke, hver pille er på 1 cm så vil det jo faktisk være 30 cm med piller hvis de står på rekke. Aner ikke hva slags kompiser du har, men jeg vil tro at en jomfrustump som min hadde hatt problemer med å takle noe sånt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 kanskje man kan smelte om stikkpillene til en diger en! tenk så morro det hadde vært du! rumpekjøre seg til døde Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 kanskje man kan smelte om stikkpillene til en diger en! tenk så morro det hadde vært du! rumpekjøre seg til døde Ja, det hadde jammen vært kos. Wig Wam er foresten det shit, men håper egentlig ikke at de vinner. De er så irriternde. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) kanskje man kan smelte om stikkpillene til en diger en! tenk så morro det hadde vært du! rumpekjøre seg til døde Brenn Endret 21. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 <reklameringsmodus> Lyst til å lære litt programmering? Ta en titt her http://programmer.no/art.php?artikkelid=16120 </reklameringsmodus> En eller annen i går lurte fælt på når den guiden kom til å komme, så da satser jeg på at han er her nå! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror Norge vinner MGP i dag. Noen som så pressekonferansen fra i går? Vokalisten fikk alle presse folka med på å synge. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var genialt. :!: "We will, we will rock you!" Hvilket nummer er Wig Wam? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var genialt. :!: "We will, we will rock you!" Hvilket nummer er Wig Wam? nr 5 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 syns sangen til Norge er bra, men hallo! du ser helt idiotiske ut! hadde vert bedre med vanlige klær som de bruker i sonn musikk... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kanal? NRK! seff, alltid MGP på NRK!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kanal? NRK tror jeg, *kjøpe litt HW* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg