xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Æsj, vi har ikke mer sjokoladepulver! Melk uten sjokoladepulver er som en PC ut HDD.. Pokker! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vi har ikke melk, så det ble pepsi max til frokost! Uansett, byen nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Melk SKAL man ha til frokost! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article438706.ece OWNED! hadde jeg kjørt en avgang tiliger med bussen hadde jeg stått rettutforbi banken som ble ranet i ransøyeblikket , skummelt og tenke på , kolegaen min som stod der trodde det var en militer øvlese og kjørte vekk , hvist ikke hadde bussen havnet midt i skytingen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Begynt å drikke den nye farris bris mango/papaya jeg den er nam Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sånn rent bortsett fra at jeg nå bruker en gammel mobil (den nye kommer jo aldri ) så jeg verken kan få/sende MSN eller har kamera? Det er vel kanskje den dummeste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. *sjekke gulesider* Å herre, du har stjålet telefonen til TSP!!! Jeg har jo ikke mo...... ææææ, vi tar den diskusjonen senere en gang vi . Hvorfor er det så mange innlegg der dere "snakker" om meg, men men er jo alles favoritt her så . Ø.B. har ikke blokkert meg. I'm too important. Nå har jeg fortært grandiosa, og det var flott. Ostepop neste, når magen ikke er så fryktelig full. Av andre nyheter: Klokken tolvhundre timer i morgen starter skolen igjen for Fredrik. Dette året vil han tilbringe i en gruppe på tre som sitter i en slags trekant med ansiktene inn mot midten. Med en 3.2ghz P4 Dell maskin med 1GB RAM og FX5200. Den egentlige meningen med utstyret er å diske opp en rekke produkter relatert til undervisningen i medier og kommunikasjon, men vi vet alle at det ikke blir tilfellet. Forum.hw.no, her kommer Fredrik! TSP Hvorfor kan man ikke banne de som har Donald Duck som avatar? Blir fly forbannet hver gang jeg ser den anda her inne på forumet. Jeg skal bytte snart da... Siden du er imot donald -avatarer kan du jo hjelpe meg med den nye avataren jeg skal ha? Hadde enda katta vår vært slik, men neeida, eneste viktige for henne er å drepe mus og fugler og latt de ligge igjen på trappa. Så utakknemlig du er da! Det er jo bare katters måte og si: Takk... . TSP Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Liker ikke vann med kullsyre av en eller annen grunn jeg. Smaker....liksom, surt :/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 VK3? har gått VK2 også VK1 igjen jeg... Det skjønte jeg ikke GK, VKI, VKII. Am I right? Det er faktisk snakk om å endre det til VK1, 2 og 3. det finnes jo Vk3 kurs da , ikke så mange men det finnes Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er en ok kjøpepris for en brukt forsterker? (kjøpt i 04) 50% ned fra dagspris? 40-70% av full pris avhengig av utsende ( riper ol) og stand ( at alt virker) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er en ok kjøpepris for en brukt forsterker? (kjøpt i 04) 50% ned fra dagspris? 40-70% av full pris avhengig av utsende ( riper ol) og stand ( at alt virker) Specs på forsterkeren er? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Liker ikke vann med kullsyre av en eller annen grunn jeg.Smaker....liksom, surt :/ Det smaker dritt! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er gradene i milltæret? Link plz. Koz og klemz. www.mil.no Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er en ok kjøpepris for en brukt forsterker? (kjøpt i 04) 50% ned fra dagspris? 40-70% av full pris avhengig av utsende ( riper ol) og stand ( at alt virker) Specs på forsterkeren er? spør du meg ???? har ikke peiling Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da begynner jeg å hinke til skolen.. snakkes senere folkz Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Liker ikke vann med kullsyre av en eller annen grunn jeg.Smaker....liksom, surt :/ Tilsett sukker da, og litt sitron.Da smaker det godt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Liker ikke vann med kullsyre av en eller annen grunn jeg.Smaker....liksom, surt :/ Tilsett sukker da, og litt sitron.Da smaker det godt ...da har man vell 7up/sprite elns? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) blæ. Endret 17. august 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Fredrik rapporterer inn fra klosterskogen vgs. Spacetasten er stygg, jeg har fet plass, musikk er ikke lov, jeg overser det. Oje! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Fredrik rapporterer inn fra klosterskogen vgs. Spacetasten er stygg, jeg har fet plass, musikk er ikke lov, jeg overser det. Oje! Fredrik, you're the man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg