Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Første skoledag overstått. Starter klokka 8 på tirsdager, onsdager og torsdager... Død over rektor. Endret 17. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det ligger tre-fire små skjeletter på verandaen, så hun er en killer når hun er ute. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Me wants pussy! Men det er ikke lov å ha husdyr her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Første skoledag overstått. Starter klokka 8 på tirsdager, onsdager og torsdager... Død over rektor. Det gjør jeg og, det. Tøs. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Me wants pussy! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Der har jeg vært hos han fyren og vist hvor lett det var å komme seg inn på nettverket dems.. herlig Er jo helt greit å starte tidlig på tirs ons og tors så lenge man begynner seint på mandag og slutter tidlig på fredag vel? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Me wants pussy! Men det er ikke lov å ha husdyr her kjipt Kjøpte forresten skiva deres her om dagen.. Prima saker Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Me wants pussy! Men det er ikke lov å ha husdyr her kjipt Kjøpte forresten skiva deres her om dagen.. Prima saker Danke schön, østersjø'n og mjøsa. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men du, Espen. Jeg stjeler meg friheten til å kalle det det. Hvorfor så stor forandring på Glory Of The Empire i forhold til den som lå på siden deres før? pre-prod - post prod og greier regner jeg med, men mye forandring.. Noen kommentar? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Yey: http://nettgods.posten.no/Nettgods/Interne...r=RR054065296NO Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du har fått deg for noe spennende nå da, Share the pain? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men du, Espen. Jeg stjeler meg friheten til å kalle det det. Hvorfor så stor forandring på Glory Of The Empire i forhold til den som lå på siden deres før? pre-prod - post prod og greier regner jeg med, men mye forandring.. Noen kommentar? Farvel, anonymitet Tja, det ble bare sånn. Mike hadde en del nye ideer til vokal, og vi prøvde oss fram med litt andre arrangementer. Syns det låt kulere enn den gamle demoen, så da ble det bare sånn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det er greit nok, men når jeg nå har hørt den gamle demoen seksmilionerfirehundreognittitolv ganger på jobb(faktisk akkurat nå til og med.), kjøper skiva, stor forandring på sangen. Da blir det litt rart å venne seg til . Det har blitt MYE penere lyd på gitaren og deg på starten da.. Vanskelig å ikke drømme seg vekk når man sitter og holder i et ratt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bedre gitar også. For ikke å snakke om bedre produsert. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Du har fått deg for noe spennende nå da, Share the pain? Får det vel snart. Eller, jeg vet hva det er. Måtte bare sende den defekte delen tilbake til produsenten. Odd Mogerhagen fra creative support er en hyggelig fyr! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *pling* Må nok få tak i den skiva der ja. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 *pling* Må nok få tak i den skiva der ja. Hvordan var feiringa i helgen? Kommet deg hjem igjen til WoW nå a? Faaaaeeeen ta htmldingseting som ikke vil det jeg vil.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da var denna skoledage ferdi. starter 08.05 hver eneste dag. og som noen andre skreiv. død over rektor. kjenner ikke så mange på skolen, og vil ikke dit ><. starter med gym i første time hver eneste mandag. uff. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da drar jeg å bygger PC! Have fun at school Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg