Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 De kalles ikke smårips om de er eldre enn deg da fredrikrb Pøh! De er ett år mindre, smått nok for meg. Stefan hadde nok tenkt både to og tre ganger over det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Begynner på skolen klokka ni. Helt ny skole, helt ny lærer og helt ny klasse. :S Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Idag skulle jeg egentlig startet på skolen, men nei. Ikke i år heller. Tror jeg må begynne å rydde leiligheten litt oftere enn.....* kremt* 2002? *vinke til Dr3as* *Vinke tilbake* Sitter her på jobb jeg da.. trøtt og sulten.. hmm.. *gå å kjøpe cola og en baguette* Får vel prøve å gjøre litt også.. så blir det å fikse no htmlgreier for en kamerat etter på der igjen.. greit å ha muligheten til å gjøre litt annet enn arbeid på jobb også.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå skal jeg til tannlegen. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Lønnet moro = win! True fredrikrb. Når du nevner det så er det vel faktisk lønningsdag på fredag Noen som gidder å gjøre en liten jobb for meg forklare en halvdum itadmin hvorfor det kan lønne seg å ha noen slags for sperrer som kryptering og macfiltrering på trådløse nettverk? *hyle* Nå snakka med han i 10 min på tlf.. og han mener fortsatt at ingen kan finne nettverket dems fordi han har på skjul ssid.. ender vel med at jeg må ta meg en tur ned dit og vise hvor lett det er å finne det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Igjen, lønnet moro! Alltid morsomt å vise kjepphøye folk at de har null kompetanse. Reis ned. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Begynner på skolen idag. Første året på vgs allmenn. Starter ikke før klokka 1200 da, rekker litt overklokk-testing først. Endret 17. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skal ned å selge firmaet mitt jeg da til en drøss med studenter. Blir gøy. Have phun idag da, tviler på at jeg får mye tid her :\ Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Helu folkens Ah, goooood natts søvn etter krevende smokkert krig i varmen.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå er jeg på skolen, og jeg HATER det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Gøy og få mail gitt: Hi, it`s Jimmy! I know about you from forum. Welcome to our private club "BiG C0CK BROTHERS". We have new video-files e t c Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sagt om å være på møte for å lære om Class Fronter. For de som ikke vet det er det en læringsplatfom. Type kjedelig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå skal jeg til tannlegen.Ønsk meg lykke til. Jeg skulle egentlig til tannlegen idag, men...det ble visst ikke allikevel! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og nå som skolen har startet for mange er det enda mer dødt på denne tiden enn vanlig. Jaja, sov ihvertfall kjempegodt og bare en time mer enn det jeg ville. Går sikkert helt greit å våkne 06:30 i morgen. Er det riktig av meg å tro at AnAnAs har bursdag i dag? Noen som vet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det riktig av meg å tro at AnAnAs har bursdag i dag? Noen som vet? I morra tror jeg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som vil ha en pent brukt skogkatt? Hun flyr fram og tilbae og skal ha kos. Hjelp! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hadde enda katta vår vært slik, men neeida, eneste viktige for henne er å drepe mus og fugler og latt de ligge igjen på trappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg