danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lokalkjent på jevnaker jeg også Plassen sin det.. Oky, Test: 1 Hva heter sentrum? 2 Hvor for mesteparten av folkene 3 Hva heter og hvor ligger de to glassverkene? 4 Hvor er den kuleste lekeplassen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Alikevel, om du ikke har fått det med deg så var det mange som sa det for to uker siden omtrent nå. Og jeg ba dere om å slutte med det, hadde jeg startet kunne jeg forstått det. Men du bare dro rett ut av luften at jeg er sikkert er lett å få på glid. Nei, det har jeg ikke fått med meg. Beklager. Du virker ikke som en person som er lett på tråden, nettopp derfor jeg kødda om det. Skal gå å vaske munnen min jeg, skal aldri si noe så stygt som det jeg gjorde igjen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Test: 1 Hva heter sentrum?2 Hvor for mesteparten av folkene 3 Hva heter og hvor ligger de to glassverkene? 4 Hvor er den kuleste lekeplassen? Jeg var der på fest, ikke for å leke i sandkassa på lekeplassen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 På lørdag ? Så du meg? Nei et var nok lenge siden. Kjenner noen folk der, Eller de har vel flytta til Oslo nå.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) På lørdag ? Så du meg? Nei et var nok lenge siden. Kjenner noen folk der, Eller de har vel flytta til Oslo nå.. Er du helt sikker Det må du som var der! ringblad EDIT: jeg bor rett ovenfor glassheim :S Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 WOOHOO!!! BLUECOM HAR OPPGRADERT LINJA MI!! [/gledesutbrudd] Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Åååå, nå gleder jeg meg til å stå opp. Har kjøpt sånn skikkelig godt brød med masse korn på :drible: *sove* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er du helt sikker Det må du som var der! ringblad EDIT: jeg bor rett ovenfor glassheim :S var ikke meg dessverre. Men sier fra neste gang jeg skal dit jeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 WOOHOO!!!BLUECOM HAR OPPGRADERT LINJA MI!! [/gledesutbrudd] det har ikke telenor.... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 WOOHOO!!!BLUECOM HAR OPPGRADERT LINJA MI!! [/gledesutbrudd] det har ikke telenor.... Heller ikkje Mimer. D'oh! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vi har hadeland energi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå får jeg halte til sengs o.O Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da har jeg og TLZ sett filmen, den var bedre enn jeg trodde den skulle være. tror jeg legger meg snart Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skal ihvertfall legge meg nå! Ikke en eneste (god) grunn til å være oppe nå, men en god grunn til å sove, skolen. Starter i morgen/torsdag. Sov godt snuppelurer. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva er en ok kjøpepris for en brukt forsterker? (kjøpt i 04) 50% ned fra dagspris? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skal ihvertfall legge meg nå! Ikke en eneste (god) grunn til å være oppe nå, men en god grunn til å sove, skolen. Starter i morgen/torsdag.Sov godt snuppelurer. Sov godt eple Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan man ikke banne de som har Donald Duck som avatar? Blir fly forbannet hver gang jeg ser den anda her inne på forumet. Det samme gjelder og for Gordon Freeman og andre HL-avatarer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da legger jeg meg også! Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg