Anette_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Anette: Du trenger jo et bankkort eller lignede.Hjelper ikke å komme med trumf kortet liksom Men tror jeg tar kvelden nå gitt, tidlig opp imorgen Natta godtfolk Hun bør også ha dåps eller fødselsattest... BØR... Tar med det gamle passet, husker at jeg hadde med attest forrige gang ( altså første gang jeg fikk pass, men det er en stund siden så det er gått ut) Tenker jeg tar med det gamle passet, bankkort og førerkort, to bilder og penger Det burde duge. Er vel rundt tusenlappen for et pass.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fjernes økonomi og info fra første gym eller fjernes muligheten til bedøk i 2. og 3.? økonomi fjernes i GK som jeg skriver i posten min. Ikke bedøk nei. Og uansett er det et år til det skjer, så du trenger ikke å bekymre deg - dere er de siste som får det ubrukelige faget økonomi Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Woho, tilbake til det unormale livet. Jeg gruer meg. God natt. Natta Knut Var knut hos deg her om dagen? Mener han sa det. Ja, det var han. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fjernes økonomi og info fra første gym eller fjernes muligheten til bedøk i 2. og 3.? økonomi fjernes i GK som jeg skriver i posten min. Ikke bedøk nei. Og uansett er det et år til det skjer, så du trenger ikke å bekymre deg - dere er de siste som får det ubrukelige faget økonomi Dette er helt feil sted å diskutere skole, men det var absolutt ikke et ubrkelig fag! Selv om klassen min hadde en ubrukelig lærer som ga oss fri litt for ofte så tror ejg det var endel som lærte verdifule ting de kan få bruk for rnår det gjelder sin personlige økonomi resten av livet sitt. Men det er min mening da Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Og der kan Jørgen pule lovlig. Og jeg kan ikke førom et halvt år EDIT: ja, knut var hos meg og nå veit han om alle seværdighetene her bare å spørre hann. han er lokalsjent. Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Da er jeg kommet hjem, etter å ha vært litt ute med noen venninner. Fått lånt med meg Pulp Fiction. Gud som jeg elsker den filmen. danielsn: Regler er til for å brytes. Go for it! Skal sikkert ikke så mye til for å få Tonio på glid. Endret 16. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Da er jeg kommet hjem, etter å ha vært litt ute med noen venninner. Fått lånt med meg Pulp Fiction. Gud som jeg elsker den filmen. danielsn: Regler er til for å brytes. Go for it! Skal sikkert ikke så mye til for å få Tonio på glid. Blablabla Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Skal sikkert ikke så mye til for å få Tonio på glid. Personhets? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Ja du har rett i at regler skal brytes F.eks. Fartsgrenser og min favorit: kjøre bil på eggemoen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 ja, knut var hos meg og nå veit han om alle seværdighetene her bare å spørre hann. han er lokalsjent. Ok. Knut bor rett over gårdsplassen her, Dvs. at jeg er nokså lokalkjent også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Beklager... Litt surr med bruk av tilbake-knapp... Endret 16. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Mente at han er lokalkjent her på jevnaker da EDIT: bedre å si en parkering, enn gårdsplass? Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Mente at han er lokalkjent her på jevnaker da Du misforsto, Opteron-jugend Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Mente at han er lokalkjent her på jevnaker da Du misforsto, Opteron-jugend "Opteron-Jugend" Hva i huleste er det Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Skal sikkert ikke så mye til for å få Tonio på glid. Personhets? Hæ? Nesj! Jeg som var så snill å ga uttrykk for at jeg syntes synd på deg og greier isted, dette er takka, hæ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Du var jo ikke akkurat snill nå, du skrev jo at jeg er lett på tråden. Edit: Kanskje greit å få med ordet som er bold nå. Endret 16. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Lokalkjent på jevnaker jeg også Plassen sin det.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Du var jo akkurat snill nå, du skrev jo at jeg er lett på tråden. Det var bare en spøk, kjære deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Alikevel, om du ikke har fått det med deg så var det mange som sa det for to uker siden omtrent nå. Og jeg ba dere om å slutte med det, hadde jeg startet kunne jeg forstått det. Men du bare dro rett ut av luften at jeg er sikkert er lett å få på glid. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Du var jo akkurat snill nå, du skrev jo at jeg er lett på tråden. Det var bare en spøk, kjære deg. So? Det er stygt sagt uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg