b-real Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 http://139.117.8.127/Nettgods/Internett/ne...702051007853224 Flinke posten Du er klar over at jeg og alle andre kan gå å hente pakken med den utskriften? Klar over at pakken er på vei til SORTLAND og står i MITT navn? Jizz...paranoid... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 bare hvis han har oppkrav Ah, han har kanskje oppkrav. Har aldri brukt det. Men selv uten oppkrav kan hvem som helst hente den med utskrift fra pakkesporing. De krever ikke leg på servicepakke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article438706.ece OWNED! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 10. klasse i morgen. pyse. Jeg skal på vidregående :S Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 10. klasse i morgen. gk på mandag... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Videregående er bedre, så lenge man ikke velger Allmenn. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lagde nettop hverdens styggeste speilegg, har bilde. Men min k750i har ikke lyst å koble seg til dataen idag gitt. Og noen som starter/går på Ingeniør avdelingen på HiO? Da må dere ta en liten tur innom StudConsult standen i lunchen. Kansje dere får en jobb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til. Se bak deg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 10. klasse i morgen. pyse. Jeg skal på vidregående :S Pyser. VK3 ruler gata Hahaha @ b-real:!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Sortland har vel 8-9 innbyggere? Jeg tror ikke noen av dem har rose Polo-skjorte heller, så du må nok finne en annen måte å stjele pakkene til b-real. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da har jeg vært på strile-land og spilt fotball, det endte med at jeg fikk kneet ut av ledd, det gjør SINNSYKT VONDT!!!!! Jeg så at foten dinglet, og når jeg datt ned så hørte jeg KNEKK... digg! Så er det skole imorgen også... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. Sortland har vel 8-9 innbyggere? Jeg tror ikke noen av dem har rose Polo-skjorte heller, så du må nok finne en annen måte å stjele pakkene til b-real. 9000 takk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 VK3? har gått VK2 også VK1 igjen jeg... Man må ha ID for å hente en slik pakke uten lapp.. det er iallefall vanlig her. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) 10. klasse i morgen. Jeg å, og jeg gruer meg som F!!! Endret 16. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Woho, tilbake til det unormale livet. Jeg gruer meg. God natt. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Woho, tilbake til det unormale livet. Jeg gruer meg. God natt. Natta Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg