phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja er nok ingenfare, men det er derfor de selges på recept, fordi folk ikke skal dope seg og ta overdose osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 De koster 1,99 dollar på Wallgreens... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 + at det ødelegger leveren din hvis du bruker det mye gjennom lang tid. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg bruker det hver uke. Leveren min er sikkert gått til h allerede. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Grunnen til at det er reseptbelagt er jo at det KAN brukes til eksempelvis å ta selvmord. Det vil ikke nødvendigvis si at det blir brukt ofte til dette, men det kan brukes til det. Arg, sliter med formuleringene i dag Herr Brun Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 + at det ødelegger leveren din hvis du bruker det mye gjennom lang tid. Har prøvd å forklare det, ingen vil høre. Det tærer på nyrer, nerver, lever osv. altså ikke bra Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var en våt mann som kom hit og lurte på "yngstemann i huset!" (Jeg er yngstemann). Jeg fikk Lindø til å si at jeg ikke var hjemme... *Skikklig skremt* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg bruker det hver uke. Leveren min er sikkert gått til h allerede. Det er ikke sunt... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var en våt mann som kom hit og lurte på "yngstemann i huset!" (Jeg er yngstemann). Jeg fikk Lindø til å si at jeg ikke var hjemme... *Skikklig skremt* Lindø? uff da, skummle saker... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det var en våt mann som kom hit og lurte på "yngstemann i huset!" (Jeg er yngstemann). Jeg fikk Lindø til å si at jeg ikke var hjemme... *Skikklig skremt* Lindø? uff da, skummle saker... Hun heter Linda, men jeg har to venner som heter Linda. Og jeg vil at Lindø skal dø, også starter etternavnet hennes med ø...Lindø... @kd, kingdom of heaven liker ikke jeg... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Opeth @ Roclefeller 19.09.05 *sikle så VILT på* Jeg har så UTROLIG lyst til å høre Opeth live! TRE fuckings dager før jeg er 18! :( Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. paracet finnes og som stikkpiller..... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har sykt lyst til å se "Kingdom of heaven" Elsker slike filmer! Men det er et problem, har ikke noen å se den med... Kan se den med mamma? *Trøste Tonio* *Sparke leiemorder som ikke klarte oppdrag, hyre inn en ny* * Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 *Trøste Tonio* *Sparke leiemorder som ikke klarte oppdrag, hyre inn en ny* * Skummelt. Jeg så faktisk kingdom of heaven med mamma! Drar jeg med hun slipper jeg å betale. Det er kanskje litt av grunnen til at jeg ikke likte den, hun kan jo aldri holde kjeft. "Oi, han er smed i denne filmen og jo!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Opeth @ Roclefeller 19.09.05 *sikle så VILT på* Jeg har så UTROLIG lyst til å høre Opeth live! TRE fuckings dager før jeg er 18! :( Damit det må være kipt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er kanskje litt av grunnen til at jeg ikke likte den, hun kan jo aldri holde kjeft. "Oi, han er smed i denne filmen og jo!" Maskina mi er fortsatt død. *håpe på ny* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 For å ta selvmord med paracet skal det ganske mye pillesvelging til... ikke verre en at man sluker en eske. men det er små mengder med brekningsmiddel i paracept som gjør at man kaster opp visst man spiser for mye. paracet finnes og som stikkpiller..... da kommer det nok ut av rompa Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det som må være jævla kjipt er å ta en hel pakke med paracet som stikkpiller for å drepe seg selv. Analen revner nok før man kommer halvveis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg