Earendil Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 ...og din begrunnelse er? Ein treng vel strengt tatt ingen begrunnelse, det er jo på grunn av musikksmaken, og det blir jo vanskeleg å grunngi. Tykkjar eg ihvertfall. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 ...og din begrunnelse er? Ein treng vel strengt tatt ingen begrunnelse, det er jo på grunn av musikksmaken, og det blir jo vanskeleg å grunngi. Tykkjar eg ihvertfall. Er enig der...men det å snakke dritt om annen musikk fordi en ikke liker den blir for teit... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Det kan vel eg også til ein viss grad sei meg einig i. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Er enig der...men det å snakke dritt om annen musikk fordi en ikke liker den blir for teit... Du vokser av deg den musikksmaken der Bare å vente noen år Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Det var vel meint på en tergende måte god natt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Litejk, fikk ikke du en argumentasjonspris for noe sånt en gang? Jeg DRITER i om du hater sånn musikk, det betyr ikke at den er dårlig fordi du ikke liker den. Kids. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Ja, dette er trance...nyyyyyyyyyyyyydelig! Rahla rahla zip zip zip zip zip zip zippelipppipp zipp zipp zipp *fysiske lyder*, dong ding dong sing dong RATTATATAT dong sing dang dung. YEAH! ^^ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Rahla rahla zip zip zip zip zip zip zippelipppipp zipp zipp zipp *fysiske lyder*, dong ding dong sing dong RATTATATAT dong sing dang dung. YEAH! ^^ :!: Endret 16. august 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg DRITER i om du hater sånn musikk, det betyr ikke at den er dårlig fordi du ikke liker den. Ok da, jeg aksepterer musikksmaken din under tvil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg DRITER i om du hater sånn musikk, det betyr ikke at den er dårlig fordi du ikke liker den. Ok da, jeg aksepterer musikksmaken din under tvil ketchez hører på samme som meg. ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg DRITER i om du hater sånn musikk, det betyr ikke at den er dårlig fordi du ikke liker den. Ok da, jeg aksepterer musikksmaken din under tvil ketchez hører på samme som meg. ^^ Jaja men jeg tenkte at siden du er kulere enn Ketchez Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Ah. Jeg må møte ei jeg har gått med i paralellklasse med i 3 år på ungdomsskolen uten å ha pratet noe særlig med i morgen. Hun skal visst begynne hos oss, og kjenner ingen. (ikke meg heller egentlig, men) Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Litejk, fikk ikke du en argumentasjonspris for noe sånt en gang? Tror han aldri har lagt merke til den, han var ikke der da du ga den vertfall. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Neiii, skal en sette inn 50 tusen i svært risikofylte aksjer tro.. La det briste eller bære.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Sånn, da måtte jeg hjem. Spilt bowling i dag, men dama begynner på skolen i morgen så jeg måtte hjem litt tidligere, sucks. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Neiii, skal en sette inn 50 tusen i svært risikofylte aksjer tro.. La det briste eller bære.. Go for it! (stjal du penger fra Tonio?) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fitte FAEN, la meg klokka 18 og våknet nå! lett at jeg ikke får sove til natta... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Alle stjeler fra meg, men ingen vil kjøpe seks t-skjorter til meg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fitte FAEN, la meg klokka 18 og våknet nå! lett at jeg ikke får sove til natta... Du sovner nok ikke fort nei Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Alle stjeler fra meg, men ingen vil kjøpe seks t-skjorter til meg! Jeg vil! Jeg kommer ikke til å gjøre det, men jeg har lyst. Gidder ikke bruke 1000 kroner på t-skjorter til deg, men hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg