Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ø.B. har ikke blokkert meg. I'm too important.

Nå har jeg fortært grandiosa, og det var flott. Ostepop neste, når magen ikke er så fryktelig full.

Av andre nyheter: Klokken tolvhundre timer i morgen starter skolen igjen for Fredrik. Dette året vil han tilbringe i en gruppe på tre som sitter i en slags trekant med ansiktene inn mot midten. Med en 3.2ghz P4 Dell maskin med 1GB RAM og FX5200. Den egentlige meningen med utstyret er å diske opp en rekke produkter relatert til undervisningen i medier og kommunikasjon, men vi vet alle at det ikke blir tilfellet.

Forum.hw.no, her kommer Fredrik!

TSP :)

Lenke til kommentar
Fredrik, du skriver så flott. Skal du bli journalist?

Nja. Planen min er å lære meg tysk, for så å etablere en karriere som forfatter av erotiske noveller for tyske fetisjmagasiner. Når jeg har fått nok penger av det starter jeg et firma som tar illustrasjonsbilder til novellene.

flodhest, dine antakelser viser seg å være helt riktige. Flott gjetting!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Er ikke der penga ligger.

Plantasjen skal være stor og jeg skal levere til hele verden, det blir nok penger av det, og etterpå det skal jeg flytte til Hawai og være rik

Men, så kommer jeg og arresterer deg. Du havner i et lugubert fengsel på Jamaica hvor du deler celle med en embryospisende voldtektsmann fra Polen og et kvinnemenneske som best kan beskrives som en kombinasjon av Eva Braun og Nelly Furtado.

Kjæresten din må se seg nødt til å selge kroppen sin til argentinske oljeborere for småpenger for å finansiere rusmisbruket sitt. De to barna dine har hun allerede solgt til Michael Jackson som akkurat nå slipper minstemann ned fra en balkong i sveits.

ZINDE!

Lenke til kommentar
vi hadde en hjemme før uten at vi visste det :p

Jeg satt framfor den mens jeg år hver dar, men vi hev den fordi den vart så stygg

Stygg?!

STYGG?!

Finnes forskjellige typer, ute typer. Inne typer. Vegg voksende typer. ;)

Hvordan viste dere det ikke?!

ikke spørr... vi fikke den av en fyr en gang, var egentlig fin da, men den like seg sikkert ikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...