Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Japan is teh suck. Next topic please. Enig de dere japsene ass... :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeje. si hva dere mener. er ærlige ihvertfall. jeg liker språket og mangaen godt ihvertfall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ø.B. har ikke blokkert meg. I'm too important. Nå har jeg fortært grandiosa, og det var flott. Ostepop neste, når magen ikke er så fryktelig full. Av andre nyheter: Klokken tolvhundre timer i morgen starter skolen igjen for Fredrik. Dette året vil han tilbringe i en gruppe på tre som sitter i en slags trekant med ansiktene inn mot midten. Med en 3.2ghz P4 Dell maskin med 1GB RAM og FX5200. Den egentlige meningen med utstyret er å diske opp en rekke produkter relatert til undervisningen i medier og kommunikasjon, men vi vet alle at det ikke blir tilfellet. Forum.hw.no, her kommer Fredrik! TSP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fredrik, du skriver så flott. Skal du bli journalist? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Bah Endret 16. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå skal jeg se gjennom bildene på mobilen min, kanskje det blir et bilde av meg i rpp. Done. Fredrik, my man. Er det andre eller siste året du begynner på? Tipper det er andre, am I right? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Fredrik, du skriver så flott. Skal du bli journalist? Nja. Planen min er å lære meg tysk, for så å etablere en karriere som forfatter av erotiske noveller for tyske fetisjmagasiner. Når jeg har fått nok penger av det starter jeg et firma som tar illustrasjonsbilder til novellene. flodhest, dine antakelser viser seg å være helt riktige. Flott gjetting! Endret 16. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg skal bli skikkelig god i naturfag så skal jeg flytte til jamaica å starte hasj og marihuana plantasje Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke der penga ligger. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke der penga ligger. Plantasjen skal være stor og jeg skal levere til hele verden, det blir nok penger av det, og etterpå det skal jeg flytte til Hawai og være rik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Great plan! YUO WIN TEH PRIZE! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Plantasjen skal være stor og jeg skal levere til hele verden, det blir nok penger av det, og etterpå det skal jeg flytte til Hawai og være rik Det er nok i mellomleddet pengane ligg, ikkje blant produsenten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er ikke der penga ligger. Plantasjen skal være stor og jeg skal levere til hele verden, det blir nok penger av det, og etterpå det skal jeg flytte til Hawai og være rik Men, så kommer jeg og arresterer deg. Du havner i et lugubert fengsel på Jamaica hvor du deler celle med en embryospisende voldtektsmann fra Polen og et kvinnemenneske som best kan beskrives som en kombinasjon av Eva Braun og Nelly Furtado. Kjæresten din må se seg nødt til å selge kroppen sin til argentinske oljeborere for småpenger for å finansiere rusmisbruket sitt. De to barna dine har hun allerede solgt til Michael Jackson som akkurat nå slipper minstemann ned fra en balkong i sveits. ZINDE! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Er ikke der penga ligger. Plantasjen skal være stor og jeg skal levere til hele verden, det blir nok penger av det, og etterpå det skal jeg flytte til Hawai og være rik CO2. Er som boling for plantene Har jeg hørt. GOOOOOGLE Endret 16. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) puff, jeg kommer til å klare meg helt fint! Endret 16. august 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 puff, jeg kommer til å klare meg helt fint! Start med en 20-25 planter i kjelleren først, så kan vi se Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 vi hadde en hjemme før uten at vi visste det Jeg satt framfor den mens jeg år hver dar, men vi hev den fordi den vart så stygg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) vi hadde en hjemme før uten at vi visste det Jeg satt framfor den mens jeg år hver dar, men vi hev den fordi den vart så stygg Stygg?! STYGG?! Finnes forskjellige typer, ute typer. Inne typer. Vegg voksende typer. Hvordan viste dere det ikke?! Endret 16. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En kompis av meg dyrker selv. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 vi hadde en hjemme før uten at vi visste det Jeg satt framfor den mens jeg år hver dar, men vi hev den fordi den vart så stygg Stygg?! STYGG?! Finnes forskjellige typer, ute typer. Inne typer. Vegg voksende typer. Hvordan viste dere det ikke?! ikke spørr... vi fikke den av en fyr en gang, var egentlig fin da, men den like seg sikkert ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg