Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du fikk vel nummeret hans eller noe så du kunne ringt han og spurt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hw forumet er kjedelig i dag :\ Frykt ikke. Tomat-Ulf er annkommet! film når du tar en sånn flip ting Denne dagen skal brukes til å se igjennom en del Matrix. Har dessverre ikke kamera, så jeg kan ikke filme det. Har foresten nesten lært meg forlengs salto på gress. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du fikk vel nummeret hans eller noe så du kunne ringt han og spurt? nææ eg bare ga han mitt og en link til gulesider med adressen min ferdig plottet inn kanske han ikke turte og ringe , eller at han fikk med seg no selskap fra bøgda te byen og ikke gad og dra på en gammel nerd , eller kanske han ikke dro i det hele tatt ( men da burde vi vell sett han her ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er jo smart.. Alle som noen gang skulle komme hit har jeg passet på at jeg har hatt nummeret til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er jo smart.. Alle som noen gang skulle komme hit har jeg passet på at jeg har hatt nummeret til. GET OFF YOUR HIGH HORSE! Ellers har jeg det bra. En grandiosa i ovnen nå. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er jo smart.. Alle som noen gang skulle komme hit har jeg passet på at jeg har hatt nummeret til. næ eg liker ikke og ringe og mase på folk , hvist di ikke vill komme så er det demmes sak Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En maser om en spør om de kommer en gang ja.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En maser om en spør om de kommer en gang ja.. vell hvist dama spørr om jeg gidder og ta oppvasken sier jeg slutt og mass , så ringe en gang må vell være mas Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En maser om en spør om de kommer en gang ja.. Jepp Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Faen i morgen er det skole igjen! 9.klasse for noe dritt tonio: Avataren din er stygg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) En maser om en spør om de kommer en gang ja.. Jepp Hva gjør en som ringer en tredje gang for å si at han egentlig ikke skulle ringe meg da? Litejk: Bit meg. Endret 16. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Faen i morgen er det skole igjen! 9.klasse for noe dritt tonio: Avataren din er stygg småtroll Edit: /me biter Tonio. (Mmm det smaker sitron) :!: Endret 16. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tonio; Driver du med RLRP(Real Life Role Playing)? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva gjør en som ringer en tredje gang for å si at han egentlig ikke skulle ringe meg da? Hyttetur, lett å ringe feil vettu Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 haha! Følte meg passe rar da jeg hørte på "sandegrammatikk" og kjøre forbi maaasse jorder i sande istad Møtte masse traktorer osv.. For de som ikke skjønner hva jeg prater om så kan sangen lastes ned fra www.whinerz.com som er sia til Sky Marshall her på forumet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Faen i morgen er det skole igjen! 9.klasse for noe dritt tonio: Avataren din er stygg småtroll Edit: /me biter Tonio. (Mmm det smaker sitron) :!: smaker sikkert bittert Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hvis du tenker på ekte rollespill som en kan kjøpe på Avalon ol. gjør jeg ikke det, men jeg har lyst til å prøve det. Om det ikke er det du tenker på vet jeg ikke hva du mener LarsP. Gohan: Hygglig. Liejk: Søtt. Ø.B.: Men hva kaller du en som gjør slikt? Endret 16. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Bærumsgramatikk er meget bedre. Kan fåes ved henvendlse til JoachimR. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg beit ikke så hardt da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen som sa du gjorde det Gohan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg