Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sånn rent generelt :] Hører fortsatt en del på Tool, A Perfect Circle, Opeth, Windir og In Flames. Er bare ikke så jævla mye platekjøp av Darkthrone og Mayhem lenger, litt trist i grunn. Har 200 skiver å falle tilbake på, så det går vel greit Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Endelig lørdag og feber Endret 21. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Da er det forsatt håp for det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hører fortsatt en del på Tool, A Perfect Circle, Opeth, Windir og In Flames. Er bare ikke så jævla mye platekjøp av Darkthrone og Mayhem lenger, litt trist i grunn. Har 200 skiver å falle tilbake på, så det går vel greit Godtatt musikksmak. Mine favorittar: (Er nok mange andre gode band som eg ikkje har oppdaga enda) Metallica APC Katatonia In Flames Gåte Nokon her som har gode musikktips? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 American Pie serien er morsom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig lørdag og feber Men er du syk? Nokon her som har gode musikktips? Vi har en anbefalings thread i Lyd & Bilde->musikkategorien Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig lørdag og feber Men er du syk? ja Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig lørdag og feber Men er du syk? ja Kan jeg bli med i klubben? 6. dagen jeg er syk nå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ÅRHHHHHHHHHHHH Nøyaktig det der hadde jeg planlagt å si nå. Men i en litt annen form: Årrrrhh... Jeg er slapp, stiv, støl, og Har løpt 13 km løype i pøsregn, sludd, våte myrer og bratte vestlandsbakker. 2 og en halv time. Vondt i beina fra starten av, etter hard trening i går. Men nok syting. Gleder meg til pizza nå. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg kjeder meg! tralalala tralalal tralalla trallalala Foresten, noen som kan forklare disse greiene om at support=ban? Aldri skjønt den helt.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ..@$@£€@ Komf bilde av alle konfirmantene her i bygda så helt voldtatt ut! Ser ut som en verre mongis jo! :S Verre en vanlig! Jaja... *spisemersnop* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fy faen så sliten. Våknet av at det var en fyr på verandaen min i natt. Ble ikke så mye søvn. *vurdere å sove bittelittegranne* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg er også syk. Har heldigvis gode amerikanske piller som skal hjelpe. Hvorfor må man ha resept for større doser paracetamol og antibiotika i No?! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Foresten, noen som kan forklare disse greiene om at support=ban? Aldri skjønt den helt.. Du kan ikke spørre om hjelp i denne tråden. Du kan ikke f.eks. Kan noen hjelpe meg med PC'en? HJELP! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og hvorfor ikke det? Ingen som tar skade av det vel? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå har jeg vært i byen og sett Kingdom of Heaven. Bra film, anbefales til alle! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og hvorfor ikke det?Ingen som tar skade av det vel? Da hadde det vært snakk om det hele tiden. Spam/Suport = Ban EOD. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fordi det kan du lage en egen tråd om i en kategori som er mer regnet for slikt. Det blir nesten som feilposting Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg er også syk. Har heldigvis gode amerikanske piller som skal hjelpe. Hvorfor må man ha resept for større doser paracetamol og antibiotika i No?! Fordi det er dødelig i store doser. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da skal vel dosene være temmelig høye. Tar to "Cold n' Flu" hver fjerde time, og det hjelper virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg