Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde noen i norge solgt alkohol til en under 18år _tror_ jeg det hadde fått ganske så harde konsekvenser. :ermm:

Jeg er 16 og kan kjøpe så mye alkohol jeg vil i en butikk. :)

Det er fordi du kaller deg Hylo :D

:huh:

Glem det, vanskelig å forklare når du ikke tok den ;)

Lenke til kommentar
Hadde noen i norge solgt alkohol til en under 18år _tror_ jeg det hadde fått ganske så harde konsekvenser. :ermm:

Det er fordi du kaller deg Hylo :D

:huh:

Glem det, vanskelig å forklare når du ikke tok den ;)

Forklar! :yes:

Lenke til kommentar
Jesus, sitter vi virkelig her og diksuterer om Joachim skal spise pølsebrød eller lompe? Hva blir det neste? Diskusjon om jeg skal spise blå eller rød Extra? Hvor mange tørk jeg burde bruke av dopapiret? Hvem som har størst hull i sokkene? Sistnevnte vinner jeg for øvrig med klar margin.

Tragisk utvikling for OT-baren her på hw.no. Alt var bedre før. =\

Nivået har vært ganske low fra begynnelsen av, problemet er bare at nå er det nye folk som drar det ned, istedefor de som var her i begynnelsen og holdt nivået nede.

Ja til Oldsk00lspam!

Lenke til kommentar
Jesus, sitter vi virkelig her og diksuterer om Joachim skal spise pølsebrød eller lompe? Hva blir det neste? Diskusjon om jeg skal spise blå eller rød Extra? Hvor mange tørk jeg burde bruke av dopapiret? Hvem som har størst hull i sokkene? Sistnevnte vinner jeg for øvrig med klar margin.

Tragisk utvikling for OT-baren her på hw.no. Alt var bedre før. =\

Nivået har vært ganske low fra begynnelsen av, problemet er bare at nå er det nye folk som drar det ned, istedefor de som var her i begynnelsen og holdt nivået nede.

Ja til Oldsk00lspam!

I tillegg til at det bare er noen brukbare moddiser igjen.

Lenke til kommentar

Du ser jæskli voksen ut til å være seksten.

Jaså?

Nei, du gjør ikke det. Du ser ut som en normal 16 år gammel gutt.

Lenke til kommentar

Du ser jæskli voksen ut til å være seksten.

Jaså?

Nei, du ser egentlig ut som en ti-åring og det eneste du snakker om er rosa blomster. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...