PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Synes bare det er litt sært siden jeg sjeldent klarer det. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Kan vi ikke diskutere om jeg bør få meg en inneand eller ikke? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jesus, sitter vi virkelig her og diksuterer om Joachim skal spise pølsebrød eller lompe? Hva blir det neste? Diskusjon om jeg skal spise blå eller rød Extra? Hvor mange tørk jeg burde bruke av dopapiret? Hvem som har størst hull i sokkene? Sistnevnte vinner jeg for øvrig med klar margin. Tragisk utvikling for OT-baren her på hw.no. Alt var bedre før. =\ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fetteren min på ni klarte å kjøpe en six-pack med Tuborg nå... Litt dårlig kontroll i nærbutikken vår drevet av pakistanere eller noen sånne? Kjøpte han... å nei... ikke si det... ØL? Med A-L-K-O-H-O-L? Er han en tøffing eller? Gammel er han da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Lambi bør du bruke, det er mye bedre en alt annet dopapir! smaker det godt? :!: Edit: Nja, jeg liker egentlig ganske grovt dasspapir jeg. Det er lissom så koz. nicket ditt snakker for seg :!: Joachim, du blir slått av en 9åring, face it Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Tragisk utvikling for OT-baren her på hw.no. Alt var bedre før. =\ Word! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Fetteren min på ni klarte å kjøpe en six-pack med Tuborg nå... Litt dårlig kontroll i nærbutikken vår drevet av pakistanere eller noen sånne? Kjøpte han... å nei... ikke si det... ØL? Med A-L-K-O-H-O-L? Er han en tøffing eller? Gammel er han da? Oioioi! Da må han være så tøff at jeg aldri vil møte han! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Grundig, han hørtes skummel ut. En ting, hvorfor skulle en niåring kjøpe øl i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Sikkert drikki fast siden han var 6 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Grundig, han hørtes skummel ut. En ting, hvorfor skulle en niåring kjøpe øl i det hele tatt? Kjøpe til pappa? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Oioioi! Da må han være så tøff at jeg aldri vil møte han! Det var nok ikke det som var poenget, men ikke si det til noen... Poenget var at det er rart at en niåring får kjøpt øl på en butikk. Øl med alkohol har 18-årsgrense, in case you haven't noticed. Hvis en butikk blir tatt i å selge alkohol til en mindreårige, så ser Oslo Kommune nulltoleranse, butikken får ikke lov til å selge alkohol på en stund. "For deg som liker å få det inn med teskje". Endret 16. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Grundig, han hørtes skummel ut. En ting, hvorfor skulle en niåring kjøpe øl i det hele tatt? Kjøpe til pappa? Håper ikke at han sendte inn ungen for å kjøpe øl:p Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Grundig, han hørtes skummel ut. En ting, hvorfor skulle en niåring kjøpe øl i det hele tatt? Kjøpe til pappa? Håper ikke at han sendte inn ungen for å kjøpe øl:p Jeg og en venn på 12 (jeg var10) gikk inn på lokalbutikken og kjøpte øl til pappaen hans (Men det var på kreta så det teller ikke) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 jaja han i Clerks solgte jo røyk til ei 4 år gammal jente Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Grundig, han hørtes skummel ut. En ting, hvorfor skulle en niåring kjøpe øl i det hele tatt? Kjøpe til pappa? Håper ikke at han sendte inn ungen for å kjøpe øl:p Jeg og en venn på 12 (jeg var10) gikk inn på lokalbutikken og kjøpte øl til pappaen hans (Men det var på kreta så det teller ikke) Kreta tells ikke Gikk også inn og kjøpte øl til pappa i fjor, 13 år, null problemer, dama i kassa så på meg og lurte på om jeg ville ha pose . Men dette var forøvrigt av eget initiativ, aldri trodd det ville gå. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hadde noen i norge solgt alkohol til en under 18år _tror_ jeg det hadde fått ganske så harde konsekvenser. Edit: Kreta er kult Endret 16. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Fikk kjøpt syv ciderbokser for noen uker siden. På sørlandet der ingen kjenner meg. (15) EDIT: dette var på en større (Ica?) butikk, jente rundt 20årene solgte det til meg. Endret 16. august 2005 av MagE Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Hadde noen i norge solgt alkohol til en under 18år _tror_ jeg det hadde fått ganske så harde konsekvenser. Jeg er 16 og kan kjøpe så mye alkohol jeg vil i en butikk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Hadde noen i norge solgt alkohol til en under 18år _tror_ jeg det hadde fått ganske så harde konsekvenser. Jeg er 16 og kan kjøpe så mye alkohol jeg vil i en butikk. Det er fordi du kaller deg Hylo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er 16, og jeg vil ikke kjøpe alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg