Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Her er det kaliber og baller som teller. *pisse på et gatehjørne for å markere* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjorde visst det.. Så jeg gir meg ikke før jeg enten får den fjerna, eller at han får også.Rett skal være rett. Hva var det i innlegget mitt som jeg burde få advarsel for? Var jo bare en spøk... Vi har jo tullet med deg og Esso lenge, og du har også vært med på det. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Haha, er fantastisk hvor mye dritt som diskuteres her! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Her er det kaliber og baller som teller. *pisse på et gatehjørne for å markere* *løpe rundt og lukte på et gatehjørne for å finne et som ikke er tatt* Fanta boy, det er derfor tråden er her! Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ikke vondt ment :!: men var med tanke på binær dagen din Jeg elsker binær, jeg har elsket binær siden grunnkurs og kommer alltid til å elske binær Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skien, der revolveren er konge. Loven, ta deg en bolle. Seriøst? De har da en fabrikk eller to der ihvertfall - så så ille kan det umulig være... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 @kd, innlegget ditt var litt på kanten, imo. Muligens jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjorde visst det.. Så jeg gir meg ikke før jeg enten får den fjerna, eller at han får også.Rett skal være rett. Hva var det i innlegget mitt som jeg burde få advarsel for? Var jo bare en spøk... Vi har jo tullet med deg og Esso lenge, og du har også vært med på det. ja og jeg skrev jo kødd tilbake og får warning. see? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ikke vondt ment :!: men var med tanke på binær dagen din Jeg elsker binær, jeg har elsket binær siden grunnkurs og kommer alltid til å elske binær Kunne jo bytta nick til "BinærLeif" ? Ø.B, life is unfair. *nynne litt på dark & r-win - livet er for jævelig, genial sang.* Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjorde visst det.. Så jeg gir meg ikke før jeg enten får den fjerna, eller at han får også.Rett skal være rett. Hva var det i innlegget mitt som jeg burde få advarsel for? Var jo bare en spøk... Vi har jo tullet med deg og Esso lenge, og du har også vært med på det. ja og jeg skrev jo kødd tilbake og får warning. see? Gjorde jeg også. Fikk 10% for å skrive "jævla nisse", når det bare var tull. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Neh.. Da virker det jo som om jeg faktisk heter Leif da.. Bjørnær? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skien, der revolveren er konge. Loven, ta deg en bolle. Seriøst? De har da en fabrikk eller to der ihvertfall - så så ille kan det umulig være... Skien by night Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Tror det er det faktum at dere brukte et banneord. @Snittleif: Hvorfor ikke? @Fredrik: Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ueland, Fjern advarselen min er du snill. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå skjønner jeg ingenting Fredrik.... Skal hente litt isbiter jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jejejejejejeje. Jeg går i dusjen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jejejejejejeje. Jeg går i dusjen. .. På tide med en vask, 6mnd siden sist, Sherrif Fredrik? Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jejejejejejeje. Jeg går i dusjen. har dere virklig dusjer ??? , trodde man brukte badestamper Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jejejejejejeje. Jeg går i dusjen. har dere virklig dusjer ??? , trodde man brukte badestamper Luksus landsby skjønner du, de har pumpe dusj Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jejejejejejeje. Jeg går i dusjen. har dere virklig dusjer ??? , trodde man brukte badestamper Jeg har dusj/Bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg