scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Er farmor litt upper class som forteller at fabrikker skal eies, ikke arbeides på, eller har farmor selv jobbet på fabrikk? TIl min farmor må det skrives svært konservativt, efter og nu er en selvfølge: Hadde jeg skrivet "bursdag" til farmor ville det vært nok til at jeg fikk høre det liksom... Såpass, kravstor altså. Joachim, jeg kan gjøre underverker på 2 timer, da begynner jeg å bli drittlei butikker Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken. Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Mulig det stenger klokken 1700 i landsbyer ja, Joachim. Tror jeg skal ringe sheriffen og spørre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er vel lensmann det heter i Norge, fredrik. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 :!: "you crack me up" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er vel lensmann det heter i Norge, fredrik. Nå er jo ikke Skien akkurat en landsby heller da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ahhh! Jeg er visst litt gammeldags. Tror jeg tar limousinen til byen i dag. Får håpe jeg finner parkeringsplass. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er vel lensmann det heter i Norge, fredrik. :!: .. Senter stenger jo litt senere da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Det er vel lensmann det heter i Norge, fredrik. Nå er jo ikke Skien akkurat en landsby heller da. Småby da, whatever. Hvis de har senter i Skien så stenger nok det senere ja. Endret 16. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Men jeg skal ikke på noe senter. Butikkene jeg skal i ligger, øh, rundt om kring? Må kanskje en tur innom landhandelen for å kjøpe meg litt krutt, smør og mel òg. Spiskammerset begynner å bli tomt her gitt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken. Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå Jwg fikk 10% for å si "Jævla nisse", så jeg tror sjangsene dine er svært små... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken. Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå WTF? Fikk du warn for det du sa til @kd? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå skal det ikke så mye til. "OLOL!1" kvalifiserer til 10%. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hørt om dc++ på irc: [13:33:37] [kamerat]: Connection: Satellite [13:33:42] [kamerat]: W-T-F????? [13:33:51] [kamerat]: Har en egen satelitt han? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Men jeg skal ikke på noe senter. Butikkene jeg skal i ligger, øh, rundt om kring? Må kanskje en tur innom landhandelen for å kjøpe meg litt krutt, smør og mel òg. Spiskammerset begynner å bli tomt her gitt. Har dere ikke handlegate? Det hadde til og med Røros... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gå-gate du tenker på ? Til og med den lille byen min har gågate, men alle butikkene er flytta inn på senteret, desverre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken. Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå WTF? Fikk du warn for det du sa til @kd? gjorde visst det.. Så jeg gir meg ikke før jeg enten får den fjerna, eller at han får også. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Joda, har handlegate, flere faktisk. Derfor jeg sa rundt om kring. Hender det er pistolduell og greier i den ene gaten. Landsbyliv for teh win! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skien, der revolveren er konge. Loven, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Joda, har handlegate, flere faktisk. Derfor jeg sa rundt om kring. Hender det er pistolduell og greier i den ene gaten. Landsbyliv for teh win! Stress å bo i landsby, er så dritt lei alle de hestene som driter ved postkassa nå, at ikke postmannen kan finne seg et renslig fremkostmiddel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg