Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Er farmor litt upper class som forteller at fabrikker skal eies, ikke arbeides på, eller har farmor selv jobbet på fabrikk? TIl min farmor må det skrives svært konservativt, efter og nu er en selvfølge:

Hadde jeg skrivet "bursdag" til farmor ville det vært nok til at jeg fikk høre det liksom...

Såpass, kravstor altså.

Joachim, jeg kan gjøre underverker på 2 timer, da begynner jeg å bli drittlei butikker :wee:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken.

Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå :p

Jwg fikk 10% for å si "Jævla nisse", så jeg tror sjangsene dine er svært små... :p

Lenke til kommentar
Ø.B. beklager... Det var bare ment som tull, og regnet med at du skulle ta spøken.

Selvfølgelig tok jeg spøken. problemet er at JEG fikk advarsel. Og det aksepterer jeg ikke, driver å krangler litt med El-asso nå :p

WTF? Fikk du warn for det du sa til @kd?

Lenke til kommentar

WTF? Fikk du warn for det du sa til @kd?

gjorde visst det.. Så jeg gir meg ikke før jeg enten får den fjerna, eller at han får også.

Rett skal være rett. :D

Lenke til kommentar
Joda, har handlegate, flere faktisk. :p

Derfor jeg sa rundt om kring.

Hender det er pistolduell og greier i den ene gaten. Landsbyliv for teh win!

:lol:

Stress å bo i landsby, er så dritt lei alle de hestene som driter ved postkassa nå, at ikke postmannen kan finne seg et renslig fremkostmiddel.. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...