TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Men i ati sitt tilfelle så er det litt annerledes, når man blir utestengt så blir det registrert en ny bruker rett etter så er det litt mistenklig.Men det kunne hende broren hadde lyst til å herpe litt for han Og det var det jeg mente i den andre tråden. Halleluja noen forstår meg! Jeg mente jo selvfølgelig ikke at broren trodde han var en jente som het thea_eline Trodde de fleste skjønte såpass. Her har f.eks min søster sin egen konto på denne maskinen. ( DarkAngel;) ) TSP Endret 21. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men det kan jo være to familiemedlemmer som har hver sin konto, men bor i samme hus Men i ati sitt tilfelle så er det litt annerledes, når man blir utestengt så blir det registrert en ny bruker rett etter så er det litt mistenklig. Men det kunne hende broren hadde lyst til å herpe litt for han Da får man bare gi den som har sørget for at begge to ble utestengt en saftig ørefik, da. Eventuelt så kan den hederlige av de to koble til gjennom en proxy. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg registrerte en annen bruker etter å ha blitt utestengt frem til 2009... Dog etter noen måneders "stillhet". Noen som lurer på hva jeg ble "avslørt" av? Jeg klarte å dra den samme historien om klassekamp-telefonselgeren, og godeste HalTan kjente den igjen... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg registrerte en annen bruker etter å ha blitt utestengt frem til 2009... Dog etter noen måneders "stillhet". Noen som lurer på hva jeg ble "avslørt" av? Jeg klarte å dra den samme historien om klassekamp-telefonselgeren, og godeste HalTan kjente den igjen... utesteng til 2009?? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ikke dårlig Joachim! Nå har jeg "vøri" på butikken, som jeg tidligere i dag sa jeg skulle. Første tingen jeg har gjort på den giga lange lista. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 BTW, noen som kan si meg hva Quo Vadis betyr? Det står på auditoriet på skolen, men har aldri skjønt hva det betyr! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 2009 ja... Fant nå en koselig tråd som var opprettet mens jeg var "vekk". "Vi vil ha JoachimR tilbake!". Rørende! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 2009 ja... Fant nå en koselig tråd som var opprettet mens jeg var "vekk". "Vi vil ha JoachimR tilbake!". Rørende! hvorfor ble du utestengt, g hvorfor fikk du komme tilbake? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) 2009 ja... Fant nå en koselig tråd som var opprettet mens jeg var "vekk". "Vi vil ha JoachimR tilbake!". Rørende! Ikke bli altfor rørt nå, da. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...964&hl=joachimr Endret 21. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jaja, da jeg ble utestengt til 09 var det for å ha nådd hundre prosent warn, etter å ha kalt godeste HalTan "blitzerjævel". Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 2009 ja... Fant nå en koselig tråd som var opprettet mens jeg var "vekk". "Vi vil ha JoachimR tilbake!". Rørende! Ikke bli altfor rørt nå, da. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...964&hl=joachimr Jeg tror han mener en annen tråd. Mener å huske den nådde flere sider, og hadde som mål å få JoachimR tilbake på forumet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 BTW, noen som kan si meg hva Quo Vadis betyr? Det står på auditoriet på skolen, men har aldri skjønt hva det betyr! googlet litt.... Quo Vadis?, historical novel by Polish author Henryk Sienkiewicz, published in Polish under its Latin title in 1896. The title means "where are you going?" and alludes to a New Testament verse (John 13:36). The popular novel was widely translated. Set in ancient Rome during the reign of the emperor Nero, Quo Vadis? tells the story of the love that develops between a young Christian woman and a Roman officer who, after meeting her fellow Christians, converts to her religion. Underlying their relationship is the contrast between the worldly opulence of the Roman aristocracy and the poverty, simplicity, and spiritual power of the Christians. The novel has as a subtext the persecution and political subjugation of Poland by Russia. Quo Vadis? = 'whither goest thou?' Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nådde en side, og jeg har sett deg, og liker ikke hva du skrev, godeste Petter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 2009 ja... Fant nå en koselig tråd som var opprettet mens jeg var "vekk". "Vi vil ha JoachimR tilbake!". Rørende! Ikke bli altfor rørt nå, da. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...964&hl=joachimr Jeg tror han mener en annen tråd. Mener å huske den nådde flere sider, og hadde som mål å få JoachimR tilbake på forumet. Ja, det er jeg fullstendig klar over. Jeg begynner å bli litt lei av at hver eneste skalle innpå her skal forklare alt med teskje . Jeg vet ikke om det er tilsiktet eller om de faktisk misforstår, men det er himla irriterende. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg begynner å bli litt lei av at hver eneste skalle innpå her skal forklare alt med teskje . Jeg vet ikke om det er tilsiktet eller om de faktisk misforstår, men det er himla irriterende. Jeg skjønner akkuarat hva du mener, særlig etter i sted med den Ati-Radeon tråden... TSP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Opeth @ Roclefeller 19.09.05 *sikle så VILT på* Jeg har så UTROLIG lyst til å høre Opeth live! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Oooh, Opeth! \m/ Er en stund siden jeg konverterte til hip-hop, men Opeth forblir evig geniale. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Oooh, Opeth! \m/ Er en stund siden jeg konverterte til hip-hop, men Opeth forblir evig geniale. Konverterte til Hip-Hop? Si meg, går det an å konvertere fra Opet? o_O Du skulle ha vært dasket med en rusten stålvaier du Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 *kose på sin Hard Dance Mania vol.4* Boo Slekta - We hate hip hop.mp3 <3 Årh, glad i mine nye Cerwin-Vega jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg