Dr3as Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da satt man her på kontoret igjen.. akkurat vært ute på "oppdrag" Resten av folka på jobb sitter i møte så blir bare å sitte å kope litt til de er ferdig. En kamerat av meg skal fikse på fortenna sine i dag.. er hos tannlegen nå.. blir spennende å se åssen det blir.. hehe.. og hvor mye bedøvelse han har fått.. han skulle vist prøve å ringe meg med en gang han var ferdig der.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva sa B|Real om dette? Du så vel selv hva han sa også... Jeg så hva han sa og vi ble enige om at det sto ingenting i Retningslinjene om hvorvidt det var lov eller ikke å skrive binær her Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hva sa B|Real om dette? Du så vel selv hva han sa også... Jeg så hva han sa og vi ble enige om at det sto ingenting i Retningslinjene om hvorvidt det var lov eller ikke å skrive binær her EDIT: feil feil feil. Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du sikter til: #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du sikter til: #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. ? Noe sånt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jo jo, stemmer nok det. Jeg får nok sikkert 10-50% til med advarsel for det snart uansett Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Les videre herfra : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...15815&st=33500# EDit: ser ikke at dere ble noe enig.... Endret 16. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja? Det var meg og en til han snakka til så jeg fikk det med meg i går? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Mørkegjemsel 20 timer i bil på to dager + Mørkegjemsel = Herlig. Musikken din er K-O-N-G-E! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 La være binary-crapet deres. Det er NORSK forståelig språk som skal skrives på forumet ikke binary. Står det egentlig i retningslinjene, btw? Nei..det er da allmen fornuft... Skriver han nei, eller ikke der? Hvis ikke den neien betyr en eller annen slags enighet i forhold til at jeg lurte på om hvorvidt det sto i retningslinjene så vet ikke jeg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Mørkegjemsel 20 timer i bil på to dager + Mørkegjemsel = Herlig. Musikken din er K-O-N-G-E! haha.. Jo takk Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er da allmenn fornuft, å skjønne at han mener at det ikke er lov.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 SnittLeif: Jeg vil nok jobbe etterhvert jeg og ØB: Personangrep. Vil du klage tar du opp med el-asso eller sender epost til forumstyret Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er da allmenn fornuft, å skjønne at han mener at det ikke er lov.. Hvorfor skulle det ikke være lov? Snittleif; du får lage: "Den store binary tråden" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Pluss at grunnen til at jeg ville skrive akkurat den meldingen til kenneth i binary var for det flotte skjulte budskapet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ØB: Personangrep. Vil du klage tar du opp med el-asso eller sender epost til forumstyret Greit at jeg fikk. det er ikke det det står på, men da skal @Kd ha også. Han som starta. Men det kunne ikke El-asso svare på. Skal visst ikke kommenterte andres varsler. Latterlige greier Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å stå opp på torsdag. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ville dere anbefale meg å farge håret blått eller grønt? Jeg er mørkblond... lurer virkelig her! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ville dere anbefale meg å farge håret blått eller grønt? Jeg er mørkblond... lurer virkelig her! Grønt! Farg det grønt! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ville dere anbefale meg å farge håret blått eller grønt? Jeg er mørkblond... lurer virkelig her! Halvparten grønt, halvparten blått. Easy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg