Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det handler om å utvide sitt ordforråd Driver å rydder her. Plutselig fikk jeg et finn.no-flashback Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Om man legger til for stor avatar pleier det å komme en melding om det. skjer ihvertfall her. Tror ikke det kommer hvis du har lastet opp avataren en annen plass, for så å kun angi urlen til bildet. (Tror jeg ) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det handler om å utvide sitt ordforråd Driver å rydder her. Plutselig fikk jeg et finn.no-flashback Nei, der sto det "Play stasjon med spill selges" :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) *snipp* ER sangen jeg skal ha i begravelsen min. Fin pianomelodi... *høre på* Haha. Jeg dusja med lyset av. Bekmørkt på badet. Det viste seg at jeg hadde så god rutine at det ikke var noe problem. Selvom jeg ikke så en fisk. har du fisker på badet Det er et utrykk da luringen Fisk/dritt/ingenting/shit osv... Dritt, ingenting shit er greit, men...fisk? var nå gjerne ironisk ment da EDIT: kennethdammyr: er det en super nintedo jeg ser Endret 16. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Snik-salg på forumet? Det er en STOR forbrytelse, også av en mod Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ingenting er til salgs Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ingenting er til salgs Var bare en parodi på en TV reklame Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Stod opp "tidlig" i dag. Første gang på lenge jeg har vært oppe før kl halv elleve. Skolen begynner jo snart igjen... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hater å måtte stå opp tidlig. vært oppe lenge nå. spist frokost tilogmed ( og til rett tid av døgnet ) *gjesp* holder på å sovne her. "have..t--t-to.. stay.. a-a-awake." Endret 16. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er faktisk ganske våken ... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 det er faktisk jeg også.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 det er faktisk jeg også.. Litt ekkelt, eller hva? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Når man først har stått opp er det ikke noe problem å være våken. Problemet er å sove igjen... Ferdig å støvsuge nå. *Høre på Elvis* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Når man først har stått opp er det ikke noe problem å være våken. Problemet er å sove igjen... Ferdig å støvsuge nå. *Høre på Elvis* Mye enklere og sovne, det er bare lett . Vanskeligere å røre seg fra senga, dèt er som en sånn utfordring vær morgen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Når man først har stått opp er det ikke noe problem å være våken. Problemet er å sove igjen... Ferdig å støvsuge nå. *Høre på Elvis* Elvis? Rammstein for alle penga Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da var jeg våken, tatt en dusj og nå står det en pizza i ovnen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Morgendagens trim er å ville komme ut av senga. er jo så godt å ligge der Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Dope Anyways, har et gullkorn på lager: I går var jeg hos frisøren, satt meg ned og ho begynte å klippe. Så kom det: Frisørdame: Jobber du her i byen eller? Magnus: Nei, jeg har ferie og begynner snart på skolen! Frisørdame: Hvilken linje går du a? Magnus: Jeg begynner i 10.. Frisørdame: Oi, du så litt eldre ut se. Hva vil LITT si? Når ho trodde jeg var i full jobb? Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Frisører prater bestandig om sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg