PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tor Endresen vinner neste år. Ikke "Steffy and the boys" altså? Fredrikrb i skinn og lær som danser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tor Endresen vinner neste år. Ikke "Steffy and the boys" altså? Fredrikrb i skinn og lær som danser. Du tenker på Idol 06. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Å faen, tok jeg feil? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tor Endresen vinner neste år. Ikke "Steffy and the boys" altså? Fredrikrb i skinn og lær som danser. Du tenker på Idol 06. Trenger dere en bakdanser som stiller med lærpisk, belte og andre ting? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tor Endresen vinner neste år. Ikke "Steffy and the boys" altså? Fredrikrb i skinn og lær som danser. Du tenker på Idol 06. Trenger dere en bakdanser som stiller med lærpisk, belte og andre ting? Nei, det er meg det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) @ Ati-radeon saken: Jeg vil bare få si at det jeg mente i den andre tråden med at det kunne være broren, var at broren kanskje ville kødde litt med alle sammen og kanskje få broren sin lenger utestengt. Det er da meget godt mulig, det var det jeg mente! Endret 21. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 noen som har noen juicy details om hvorfor ati ble bannet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var ikke det ganske åpenbart egentlig? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Var ikke det ganske åpenbart egentlig? har ikke fått med meg noe spesiellt så nei, hvilken tråd er det snakk om f.eks? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Var ikke det ganske åpenbart egentlig? har ikke fått med meg noe spesiellt så nei, hvilken tråd er det snakk om f.eks? Kjeftbruk mot andre brukere=feire. Oppretting av konto mens ferie=3mnd utestengelse. Endret 21. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 okei. bare nysgjerrig. hvordan fersker dere egentlig folk for å opprette ny konto? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 okei. bare nysgjerrig. hvordan fersker dere egentlig folk for å opprette ny konto? Ja det skulle du ha likt å vist Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 aka; CERWIN-VEGA CLSC-10 Høyttalere Herligt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Invision Board - i likhet med de fleste andre seriøse forumpakker - lagrer IP-adressene en bruker logger på med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) De ser på IPadressene, de har et ipadresseverktøy og kan søke på IPer og brukere, ser de f.eks at den brukeren har samme IP som en annen eller har brukt samme IP mer enn en gang blir de mistenkelige. Så kan de visst finne dynamiske IPer også, søsknene dems på en måte, men det vet jeg ikke helt hvordan fungere. Er admin på et forum så jeg vet sånt . Håper alle forstår hva jeg mente nå i den andre tråden om Ati-radeon forresten. Edit: Derfor registrer bare spambrukere på skolen . Edit2: @ B|Real orker du ikke! Men det er mulig jeg kan få fiksa noe selv, men må bli ferdig med denne uka først hvertfall. (tentamen, prosjekter osv.) TSP Endret 21. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Alle som sitter på en fastlinje, altså såkalt "bredbånd" eller internett uten teleskritt har dynamisk ip-adresse. Hver gang modemet ditt kobler opp mot internett på nytt igjen (hvis du starter det på nytt) så får du en ny ip-adresse, innenfor en "ip-range" som internettleverandøren din har. Dette kan for eksempel være 82.44.44.1 - 82.44.45.1 Hver sentral har en egen ip-range, og hvis for eksempel fire brukere med samme sentral skriver tilsynelatende likt og like mye dritt er det grunn til å tro at det er samme person. I ekstreme tilfeller kan de nok finne på å blokkere en hel range. Hvor du lager brukeren har for øvrig ingenting å si. Forumet lagrer alle adressene du noen gang har logget på med. Endret 21. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) okei. bare nysgjerrig. hvordan fersker dere egentlig folk for å opprette ny konto? Ja det skulle du ha likt å vist hehe, nei føler meg ikke akkurat i faresonen. men skjønner bare ikke hvordan dere har kontrollen på sånt, ip'n er jo lett og endre, samme med mac adresse.. edit: risikere man da ikke og stenge ute et helt bo kollektiv f.eks? sånn som her er vi totalt 7 stk på samme linje. visst en her hadde herjet fanskap på hw.no kunne min ip risikere og bli sperra da? Endret 21. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Mac-adresse har ikke -noe som helst- å gjøre med dette forumet ditt, og det kan heller ikke spore den så vidt jeg vet. Det er ingen problemer å lure seg gjennom blokkaden, men de fleste som er så begrenset sosialt at de greier å få seg selv kastet ut herfra har neppe kunnskap til noe sånt likevel. Om det likevel skulle være noe som "lurer seg rundt", tar de nok kontakt med [email protected] Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men det kan jo være to familiemedlemmer som har hver sin konto, men bor i samme hus Men i ati sitt tilfelle så er det litt annerledes, når man blir utestengt så blir det registrert en ny bruker rett etter så er det litt mistenklig. Men det kunne hende broren hadde lyst til å herpe litt for han Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) faen heller.. kan man ikke fjerne denne post counten eller? skjemmes når jeg ser hvor fort den kryper opp her.. Endret 21. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg