Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sinte dere er. :dontgetit:

Jeg har akuratt våknet etter å ha sovet i flere timer. Fikk et lite sjokk da jeg våknet opp og armen bare hang og slang, tok litt tid før jeg skjønte at det ikke bare var meg som hadde sovnet. Men, dette var helt sykt. Den bare hang og slang når jeg reiste meg. Creepy shit!

Lenke til kommentar

Jeg har akuratt våknet etter å ha sovet i flere timer. Fikk et lite sjokk da jeg våknet opp og armen bare hang og slang, tok litt tid før jeg skjønte at det ikke bare var meg som hadde sovnet. Men, dette var helt sykt. Den bare hang og slang når jeg reiste meg. Creepy shit!

woow. har skjedd med meg og! er skikkeli skummelt!

Lenke til kommentar

woow. har skjedd med meg og! er skikkeli skummelt!

Skjedde med penisen min engang... :!:

Lenke til kommentar

Been there ;)

Våknet en natt her og skulle snu meg rundt. Jeg hadde sovnet med armen bak hodet, og den ville liksom ikke "bli med rundt" da jeg snudde meg... Huff, ordentlig ekle greier.. Det endte med at jeg måtte løfte den og legge den ned i sengen ved siden av kroppen min. Jeg ble litt forfjamset da jeg skulle løfte den, det kjentes nemlig ikke ut som om jeg tok i min arm. Det kjentes ut som om jeg tok i en annens.. :p

Lenke til kommentar
men det er en ting som er verre, det er nemlig krampe, fikk det mens jeg stod på ski i vinter, det var skikkeli ekkelt ass, i det jeg håppet på et håpp :p.. så følte jeg at musklene i beina mine vridde seg!!

Får det hele tiden i musklene i armhulen. Den fåreste.

Og andre muskler...

HATER det!

Får liksom lyst og løpe i veggen :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...