Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettop vært ute å tatt meg et nattbad! Forfriskende ;)  Var moro, med en venninde som er livredd for krabber og jeg som ikke liker magneter. Bekkmørkt var det å.. Så plutselig, til min store skrekk, hørte jeg svaner! Jeg HATER svaner ( :blush: ) , og vi løp som f*** opp av vannet, dro med oss tinga våres og løp oppover sanda. Hehe, da vi skulle skifte kom det en mann, og venninda mi dro på seg boksa så fort at hun  nesten datt over. Trodde jeg skulle pisse på meg, så mye lo jeg!  Det var litt av et syn! Med andre ord, hatt en festelig start på natten. :p

Mens jeg leste tenkte jeg at du var hannkjønn. For en artig vennine som skifter med gutter tilstede :innocent:

Ikke vanlig det...

Haha, nei du! Er nok så mye jente som jeg kan få blitt :p Merker at edt er svært få jenter her på forumet. Er bare på off topic. Er vel egentlig bare medlem her for min kjæres skyld tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Oi, gadd absolutt ikke lese 20 sider :)

Men vil kommentere det med utroskap(som jeg så for 20 sider siden):

Alle som har vært utro kan komme til meg så skal de få en sten fjærnet, helt gratis :)

Etterpå har jeg et lite stempel dere skal få i pannen.

Bare å stille dere i kø nå!

Lenke til kommentar

Natta folks!

har vært litt drittdag idag, men begynte bra for det begynte med shopping :p fant ikke noe annet enn en rosa benetton genser da. Men sandvika var et greit sted å shoppe da =)

Så kom jeg hjem også fikk jeg vite at typen min skulle være med hu han var på dealern med elns før han møtte meg, hu trengte å snakke om typen sin osv.. :S

Så da sendte jeg melding til eksen min og henta han da han var ferdig på jobb så så vi Hitch isammen, fin film da :)

jaja, det jeg egentlig mente å si var: Håper ya'll har det bra =) Og sov godt!

Lenke til kommentar

Ahh, fadderuka. Gode minner derifra.

Hmm, egentlig mangel på minner, men fikk mye venner :)

Får ta kvelden. Natta g33ks and g33kets

Anette: er vel ikke sjalu?

Forstålig da, men kipt å ta igjen med X'n din, bedre å kalt han en dust el no :thumbup:

Da har hvertfall du vært en engel :innocent:

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...