Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

En klok person sa at monaco ikke var et fint sted å bo! 24/7 overvåkning og livvakter ftw!

Ja takk til sikkerhet!

Det er jo ikke noe gøy da! mye mer spennende uten, liker ikke at folk følger med meg hele tiden :hrm:

EDIT: *føler seg omringet av moderatorer nå* :p

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke "Å" forran Infinitivs form? :dontgetit:

Ja, innfinnitivs-merke heter det :p

Ikke nødvendigvis. Du kan godt skrive:

Å ikke benytte seg av den sjansen, ville vært dumt.

Er "ikke" et verb i infinitiv? Nei.

Faen, nå som jeg følte meg smart..

Lenke til kommentar
4mnd siden mamma døde i dag.

Er rart...man tror tiden leger...

Det tar tid, og det er vondt.

I dag er det 19 dager og snart en time siden morfar døde. Rart, det har liksom ikke gått opp for meg enda. Jeg tror at han fortsatt ligger på sykehuset. Men egentlig så ligger han sånn ca. midt på Holter Kirkegård. Rart å tenke på. Ufattelig, men rart.

Lenke til kommentar
Å ikke benytte seg av den sjansen, ville vært dumt.

Er "ikke" et verb i infinitiv? Nei.

Det skal nevnes at det anbefales å omformulere setningen, ifølge språkrådet (du husker gjerne diskusjonen med Holger i Klagemuren?).

Anbefales og hva som er riktig er to forskjellige ting.

De nyeste skjermdriverne mine anbefalte meg at jeg hadde Service Pack 2. Fungerer utmerket uten. Ergo, det er lovlig. I tillegg høres setningen mye bedre ut, enn å si:

Ikke å benytte seg av den sjansen, ville vært dumt.

Høres idiotisk ut, rett og slett. All hail for those with språkøre.

Lenke til kommentar
4mnd siden mamma døde i dag.

Er rart...man tror tiden leger...

Det tar tid, og det er vondt.

I dag er det 19 dager og snart en time siden morfar døde. Rart, det har liksom ikke gått opp for meg enda. Jeg tror at han fortsatt ligger på sykehuset. Men egentlig så ligger han sånn ca. midt på Holter Kirkegård. Rart å tenke på. Ufattelig, men rart.

Kjenner meg igjen der ja. Farmor, som den livligste personen i hele slekta, døde i begynnelsen av sommerferien. Og det tok lang tid før jeg innså at om jeg ringte hjem til farfar (og farmor), så ville ikke lenger farmor svare i andre enden som vanlig, med sin vennlige røst :( *Savne farmor*

Lenke til kommentar

Nettop vært ute å tatt meg et nattbad! Forfriskende ;) Var moro, med en venninde som er livredd for krabber og jeg som ikke liker magneter. Bekkmørkt var det å.. Så plutselig, til min store skrekk, hørte jeg svaner! Jeg HATER svaner ( :blush: ) , og vi løp som f*** opp av vannet, dro med oss tinga våres og løp oppover sanda. Hehe, da vi skulle skifte kom det en mann, og venninda mi dro på seg boksa så fort at hun nesten datt over. Trodde jeg skulle pisse på meg, så mye lo jeg! Det var litt av et syn! Med andre ord, hatt en festelig start på natten. :p

Lenke til kommentar
Nettop vært ute å tatt meg et nattbad! Forfriskende ;) Var moro, med en venninde som er livredd for krabber og jeg som ikke liker magneter. Bekkmørkt var det å.. Så plutselig, til min store skrekk, hørte jeg svaner! Jeg HATER svaner ( :blush: ) , og vi løp som f*** opp av vannet, dro med oss tinga våres og løp oppover sanda. Hehe, da vi skulle skifte kom det en mann, og venninda mi dro på seg boksa så fort at hun nesten datt over. Trodde jeg skulle pisse på meg, så mye lo jeg! Det var litt av et syn! Med andre ord, hatt en festelig start på natten. :p

Mens jeg leste tenkte jeg at du var hannkjønn. For en artig vennine som skifter med gutter tilstede :innocent:

Ikke vanlig det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...