Litejk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har litt problemer med å forstå dansk, så portegisisk må være en skikkelig utfordring EDIT: Prøver å lære meg Og/å regelen Jeg driter i rettskrivening sålenge jeg ikke er på skolen Ellers kan jeg å/og regelen Ja hva er den da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg har litt problemer med å forstå dansk, så portegisisk må være en skikkelig utfordring EDIT: Prøver å lære meg Og/å regelen Jeg driter i rettskrivening sålenge jeg ikke er på skolen Ellers kan jeg å/og regelen Jeg og, men jeg begynner jo straks Må inn i rytmen.. Når vi bor på hotell, er det sjelden pappa spanderer havsutsikt Endret 15. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tar meg en runde Css. snakkes Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Oppsumering av Nice: Mange ekle gutter/menn som snakker på franske til deg og kysser til deg og slikt når du går på gaten. Maten var grei. Klær og slikt var dyrt. Stranden var helt ok. Det var sånn rullestenstrand, så var litt uggent å gå der. Været var kjempe bra Hotellet var ikke noe fint. Byen var helt grei Gutten på flyet hjem var helt herlig! Been there, done that. Har vel vært i Nice ca. 5 ganger. Fin by, men som du sier, slår Monaco alt Hvilke hotel bodde dere på? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har litt problemer med å forstå dansk, så portegisisk må være en skikkelig utfordring EDIT: Prøver å lære meg Og/å regelen Jeg driter i rettskrivening sålenge jeg ikke er på skolen Ellers kan jeg å/og regelen Ja hva er den da? Og ved flere ting f.eks: Jeg og du, amd og intel. Ellers skal å forran (et eller ana ord-type(noe som kan gjøres)) f.eks: jeg liker å kjøre bil (ikke si noe ) Har ikke regelboka mi her, så ble litt rart skrevet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du kan og/å-regelen, derfor trenger du en bok for å få skrevet regelen på godt norsk. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skal ikke "Å" forran Infinitivs form? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Skal ikke "Å" forran Infinitivs form? Ja, innfinnitivs-merke heter det BTW: hadde jeg hatt regelboka mi her hadde den ikke ver til så mye hjelp, har ikke skrevet noe i den av like vell @tonio: din tøs Endret 15. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 det som er problemet med regel-bøker, jeg skriver altfor lite i dem! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvilket hotel bodde dere på? Vi bodde på St. Gothard Hotel. (Tror jeg i hvertfall) Et 2-stjerners hotell, som ligger i et asiatisk strøk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Pokker ta Dell! I går når jeg gikk inn og så på prisen på denne Dell -bærbaren, var "standard(grunn)" -prisen på 16 146 kroner! Da var den altså gått ned 2-3000 kroner ned i pris. Og når jeg gjorde mine valg, kosta den ikke lenger 29 000, som den har pleid, men da kosta den 24 000 kroner (da de hadde satt ned prisen på noen av valgene også). Dermed kosta den 5000 billigere for meg i går enn til vanlig... Nå er den oppe i 18 124 kroner! Så nå har den liksom plutselige gått ned 800 kroner. Selv om jeg defintivt ikke hadde klart å betale den skulle jeg slått til i går TSP Endret 15. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 det som er problemet med regel-bøker, jeg skriver altfor lite i dem! Somregel sørfer jeg på nettet, fremfor å åpne føker Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 @tonio: din tøs Du sårer meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 4mnd siden mamma døde i dag. Er rart...man tror tiden leger... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En klok person sa at monaco ikke var et fint sted å bo! 24/7 overvåkning og livvakter ftw! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 @tonio: din tøs Du sårer meg. Jeg føler med deg ikke For å si det rett ut: Det driter jeg i Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En klok person sa at monaco ikke var et fint sted å bo! 24/7 overvåkning og livvakter ftw! Ja takk til sikkerhet! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 4mnd siden mamma døde i dag.Er rart...man tror tiden leger... La John Lennon hjelpe: Imagine there's no heavenIt's easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today... Imagine there's no countries It isn't hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one Imagine no possessions I wonder if you can No need for greed or hunger A brotherhood of man Imagine all the people Sharing all the world... You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Skal ikke "Å" forran Infinitivs form? Ja, innfinnitivs-merke heter det Ikke nødvendigvis. Du kan godt skrive: Å ikke benytte seg av den sjansen, ville vært dumt. Er "ikke" et verb i infinitiv? Nei. Endret 15. august 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå skal jeg se film.. god natt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg