PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ringte telenor igjen, traff på en litt mer hjelpsom type. Vennligheten selv, omtrent, han fikset alt, og det var ihvertfall ikke min feil (som hun i sted mente) og la på 200 kroner i rabatt på neste regning i beklagelse. Jeg ringer for fremtiden telenor med pappas telefon... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og det er? En lyssabel? En "slåssting"? En nøkkelring? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hahahaha :!: Det var så gøy når Frasier hold tale i sønnen' Bar Mitsva på Klingon! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ringte telenor igjen, traff på en litt mer hjelpsom type. Vennligheten selv, omtrent, han fikset alt, og det var ihvertfall ikke min feil (som hun i sted mente) og la på 200 kroner i rabatt på neste regning i beklagelse. Jeg ringer for fremtiden telenor med pappas telefon... .. ikke for å være frekk eller noe, men skryter ikke du litt vel mye? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Heeeelloooo Som den OSP som jeg er .. (Original Sisteordet Playa) så har jeg følgende å si *host host* Da jeg først begynte å poste i Siste ordet (del1) var det fortsatt om å gjøre å ha siste ordet.. slik det var i den tiden.. men jeg må si at jeg begynte ikke å poste før etter det ble mer av en samtale rettet tråd.. tråden siste ordet har gitt menneskeheten mye positivt.. bla en irc kanal hvor jeg er konge.. (som ikke har noe med SO eller HW forumet å gjøre helt annet sammenheng) men en ting må jeg si.. i de senere årene har SO blitt møkket ned av små pissunger (jeg nevner ingen navn ettersom jeg ikke er ute etter mer warn ) og nå må jeg bare si .. 2001-2002-generasjonen FTW.... og hvis alle dere som er regget her etter jeg ble bannet prøver å snakke til meg vil jeg ignorere dere.. dette her er bare min måte å si jeg er tilbake på.. ettersom begge mine tråder ble stengt.. første skjønner jeg.. men andre da .. ba jo folk om å ikke diskutere første i den jo! jeg vil ikke mer Poste i SO hvis ikke jeg føler jeg må.. dette er en one time ting.. Tudels! Endret 15. august 2005 av Kebab GUD Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ringte telenor igjen, traff på en litt mer hjelpsom type. Vennligheten selv, omtrent, han fikset alt, og det var ihvertfall ikke min feil (som hun i sted mente) og la på 200 kroner i rabatt på neste regning i beklagelse. Jeg ringer for fremtiden telenor med pappas telefon... .. ikke for å være frekk eller noe, men skryter ikke du litt vel mye? Isted klaget jeg over telenors kundeservice... Dette var oppfølgerinnlegget, hvor de fikset opp etter seg... Skryt vil jeg ikke akkurat kalle det... Jeg har jo nesten sosialistiske tendenser her jeg er litt i mot den "segmentbehandlingen" til Telenor (som utviklerene skryter av at er i verdensklasse), men som gjør sånn forskjell på kundene... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og det er? En lyssabel? En "slåssting"? En nøkkelring? "lyysabler" som skal være props til en SW fanfilm. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ringte telenor igjen, traff på en litt mer hjelpsom type. Vennligheten selv, omtrent, han fikset alt, og det var ihvertfall ikke min feil (som hun i sted mente) og la på 200 kroner i rabatt på neste regning i beklagelse. Jeg ringer for fremtiden telenor med pappas telefon... .. ikke for å være frekk eller noe, men skryter ikke du litt vel mye? Velkommen til det nye SO Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) HeeeellooooSom den OSP som jeg er .. (Original Sisteordet Playa) så har jeg følgende å si *host host* Da jeg først begynte å poste i Siste ordet (del1) var det fortsatt om å gjøre å ha siste ordet.. slik det var i den tiden.. men jeg må si at jeg begynte ikke å poste før etter det ble mer av en samtale rettet tråd.. tråden siste ordet har gitt menneskeheten mye positivt.. bla en irc kanal hvor jeg er konge.. (som ikke har noe med SO eller HW forumet å gjøre helt annet sammenheng) men en ting må jeg si.. i de senere årene har SO blitt møkket ned av små pissunger (jeg nevner ingen navn ettersom jeg ikke er ute etter mer warn ) og nå må jeg bare si .. 2001-2002-generasjonen FTW.... og hvis alle dere som er regget her etter jeg ble bannet prøver å snakke til meg vil jeg ignorere dere.. dette her er bare min måte å si jeg er tilbake på.. ettersom begge mine tråder ble stengt.. første skjønner jeg.. men andre da .. ba jo folk om å ikke diskutere første i den jo! jeg vil ikke mer Poste i SO hvis ikke jeg føler jeg må.. dette er en one time ting.. Tudels! Hei og velkommen tilbake, jeg vet ikke om du ble bannet før jeg regget meg, men det vil jeg finne ut.. *vente og se om han ignorerer meg* @Haddis, Endret 15. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 dette er en one time ting.. Det var jo godt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 og hvis alle dere som er regget her etter jeg ble bannet prøver å snakke til meg vil jeg ignorere dere.. Woo! Jeg er regget før Fredrik - på K-Dogs svarteliste til tider\evt. alltid. ^_^ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg digger å sitte oppe her alene med dimmet lys, tv,en surrer å går, mens jeg fikler med laptopen min Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg husker ihvertfall kebab! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kebab er noe av det beste jeg vet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg husker ihvertfall kebab! Etter å ha lest de 2 seneste postene til Kebab Gud så kan jeg tenke meg du husker han Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 DAMMIT! Jeg hadde 2-års jubileum på forumet i går. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg husker ihvertfall kebab! Hvem gjør ikke? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 DAMMIT! Jeg hadde 2-års jubileum på forumet i går. Gratulerer! Du er herved enda et hakk høyere på "nerd" listen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er rart hvordan noen ble husket.. Folk ville ha meg som brukermoderator selvom jeg hadde vært bannet i et år.. Kanskje det er noe rart med vi som har rotet rundt i dette hølet siden 2001? Vi savner alle SO(siste ordet).. utrolig bra post som vi alle digget. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er rart hvordan noen ble husket.. Folk ville ha meg som brukermoderator selvom jeg hadde vært bannet i et år.. Kanskje det er noe rart med vi som har rotet rundt i dette hølet siden 2001? Vi savner alle SO(siste ordet).. utrolig bra post som vi alle digget. Gidder du finne den fram, eller må jeg selv søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg