Shikaru Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Må vel snart legge meg. få litt mer fiks på døgnrytmen. ferdi med å tegne nå uansett >< Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jaja, da var det kvelden, og da må man ha kveldsmat: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jeg har kjøpt red bull i norge for lenge siden... kan ikke vært på en normal plass , jeg har aldrig sett eller hørt om salg av red bull i norge over disk Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Solgte nettop det gamle gitarutstyret mitt! 3 500,- rett i lomma. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Gjett a? Jeg har funnet en bruker som har samme fornavn som meg, og har bursdag samme dag som meg! Here is the man: preskatv ! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ey, Snowie, tråden til Kebab GUD har jo ingenting i tilbakemeldinger å gjøre. Da det ikke var en tilbakemelding, men en forklaring om situasjonen. Skal ikke slikt sendes på PM? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fanden, ble sulten.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Esso Sannom* Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet... Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Esso Sannom* Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet... Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd Let's all be friends. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jeg har kjøpt red bull i norge for lenge siden... kan ikke vært på en normal plass , jeg har aldrig sett eller hørt om salg av red bull i norge over disk Jeg mener å ha sett det stå i kjøleskapet sammen med Ølet i den loka Prix coop sjappa for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Esso Sannom* Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet... Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd kke noe hissigheter nå gutta Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 På tide og legge seg, men akkurat nå sitter jeg og chatter med en klasse kamerat på MSN. Så vi har kommet til det argumentet at man må være oppe lengere for og sove fortere Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Esso Sannom* Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet... Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd ^^ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *Esso Sannom* Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet... Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd Let's all be friends. Agree! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) jeg har kjøpt red bull i norge for lenge siden... kan ikke vært på en normal plass , jeg har aldrig sett eller hørt om salg av red bull i norge over disk Jeg mener å ha sett det stå i kjøleskapet sammen med Ølet i den loka Prix coop sjappa for noen år tilbake. hømm , jaja mulig det i verfall dette som er godsakerne http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Krating_Daeng_bottle.jpg nå stikker jeg og legger meg , natta gjengen i morgen skal vist ketchez vekke meg !! Endret 15. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg spist jordbær, de var perfekte, og som en fin avslutning skal jeg nå spille Wc3 mot Kjetil. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vurderer egentlig å legge meg tidlig i dag, men den gang ei, PÆCIFIC BLÅ! ;D Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg tråkka bort til Stovner senteret for å lete etter den Matrix boksen. Dessverre fikk jeg meg bare en Cola. Hvis du har noen å kjøre deg, prøv Elkjøp Lørenskog. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da stikker jeg, for å kjøpe nye fotballsko EDit: http://www.kappa.no/upload/300ffj0_-_gladi...12-azur_002.jpg At du gidder å bruke 1300 på fotballsko skjønner jeg ikke at du gidder Bedre å kjøpe et ordentlig par enn å kjøpe flere dårlige. Min personlige erfaring er de i prisklassen under 1000,- ikke holder mange kampene. Har selv fem halvgode par, burde heller kjøpt to gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg