Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Esso Sannom*

Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet...

Hold kjæft jævla idiot. Ja jeg driter i om det var ment som kødd

Lenke til kommentar
*Esso Sannom*

Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet...

Let's all be friends.

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt red bull i norge for lenge siden...

kan ikke vært på en normal plass , jeg har aldrig sett eller hørt om salg av red bull i norge over disk

Jeg mener å ha sett det stå i kjøleskapet sammen med Ølet i den loka Prix coop sjappa for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
*Esso Sannom*

kke noe hissigheter nå gutta

Lenke til kommentar
*Esso Sannom*

^^

Lenke til kommentar
*Esso Sannom*

Let's all be friends.

Agree! :yes:

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt red bull i norge for lenge siden...

kan ikke vært på en normal plass , jeg har aldrig sett eller hørt om salg av red bull i norge over disk

Jeg mener å ha sett det stå i kjøleskapet sammen med Ølet i den loka Prix coop sjappa for noen år tilbake.

hømm , jaja mulig det

i verfall dette som er godsakerne :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Krating_Daeng_bottle.jpg

nå stikker jeg og legger meg , natta gjengen :D i morgen skal vist ketchez vekke meg !!

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Da stikker jeg, for å kjøpe nye fotballsko

:wee:

EDit: http://www.kappa.no/upload/300ffj0_-_gladi...12-azur_002.jpg

At du gidder å bruke 1300 på fotballsko skjønner jeg ikke at du gidder :p

Bedre å kjøpe et ordentlig par enn å kjøpe flere dårlige. Min personlige erfaring er de i prisklassen under 1000,- ikke holder mange kampene. Har selv fem halvgode par, burde heller kjøpt to gode. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...