danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) I morgen skal jeg til hønefoss for å undersøke lappen EDIT: er vandt til i trykke quote Endret 15. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var 2000 i min lomme Hva skal vi kjøpe? Safe? Tja, kan være kjekt.. Kjøpe en 20 kilos safe på europris En safe til bare 2000?! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 . Ftz: Jeg ser ikke noe galt i at de ringer for å sjekke, synes det er en god service at de faktisk går gjennom og sjekker regningene litt. Men litt morsomt, og vi ser jo hvor jeg har telefonvanene fra, mamma som må ringe 2-3 timer uansett hvor hun er i verden... sier meg ening i det , det er bra service + til telenor TheMasteR: ahhahahha hahahehehheh ahhah , dagens uten tvil , klm er I morgen skal jeg til hønefoss for å undersøke lappen hvilken lapp ???? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sutre *kosepå* Filene er reddet, XP er inne. Jeg orker ikke å tulle med den mer og sitter derfor fortsatt på den gamle dataen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var 2000 i min lomme Hva skal vi kjøpe? Safe? Tja, kan være kjekt.. Kjøpe en 20 kilos safe på europris En safe til bare 2000?! 1000!! Ikke alle har stats hemeligheter i safen. Kan være en fin avlednings manøver. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Filene er reddet, XP er inne. Jeg orker ikke å tulle med den mer og sitter derfor fortsatt på den gamle dataen. Let's spam! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var 2000 i min lomme Hva skal vi kjøpe? Safe? Tja, kan være kjekt.. Kjøpe en 20 kilos safe på europris En safe til bare 2000?! 1000!! Ikke alle har stats hemeligheter i safen. Kan være en fin avlednings manøver. Da er den vel bare med nøkkel og ikke brannsikker? :S Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Filene er reddet, XP er inne. Jeg orker ikke å tulle med den mer og sitter derfor fortsatt på den gamle dataen. Let's spam! Får jeg være med? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Filene er reddet, XP er inne. Jeg orker ikke å tulle med den mer og sitter derfor fortsatt på den gamle dataen. Let's spam! Får jeg være med? Om du bare småspammer.... Neida. Spam i vei du. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ok, man får visst fint en safe til det. Unnskyld. Vår kostet 8000, men da er den på 90 liter og har to kombinasjonslåser. Og sånne sikre bolter. Endret 15. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Filene er reddet, XP er inne. Jeg orker ikke å tulle med den mer og sitter derfor fortsatt på den gamle dataen. Let's spam! Jeg kan ikke sitte sent oppe i dag uansett, skole snart OG søs dytter meg bort når Kjetil drar. Og hva menes med lappen Daniel? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var 2000 i min lomme Hva skal vi kjøpe? Safe? Tja, kan være kjekt.. Kjøpe en 20 kilos safe på europris En safe til bare 2000?! 1000!! Ikke alle har stats hemeligheter i safen. Kan være en fin avlednings manøver. Da er den vel bare med nøkkel og ikke brannsikker? :S Nåå. Ikke alle har sånne behov. Hvis du gir meg penger til en brannsikker med nøkkel og bærehjelp. så kan jeg betale kebab. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ok, man får visst fint en safe til det. Unnskyld. Vår kostet 8000, men da er den på 90 liter og har to kombinasjonslåser. Og sånne sikre bolter. Herregud nok skryting nå... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan ikke sitte sent oppe i dag uansett, skole snart OG søs dytter meg bort når Kjetil drar. Tror ikke jeg bør gjøre det jeg heller. Må snu døgnet tilbake. I morgen skal jeg tilogmed stå opp tidlig for å dra til byen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 @ftz: Lett mc Beklager at jeg klarte å trykke quote, istede for new topic Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Herregud Herr Brun, leser du hva jeg skriver, UNNSKYLD, du får en OK safe til den prisen den ble oppgitt. Jeg skriver jo at jeg tok feil jo. Herregud. Men nå er det jogging på agendaen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men nå er det jogging på agendaen. Jogge med til Esso for å kjøpe en hamburgermeny? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan ikke sitte sent oppe i dag uansett, skole snart OG søs dytter meg bort når Kjetil drar. Tror ikke jeg bør gjøre det jeg heller. Må snu døgnet tilbake. I morgen skal jeg tilogmed stå opp tidlig for å dra til byen. Jeg skal også til byen i morgen! Men ikke tidlig.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men nå er det jogging på agendaen. Jogge med til Esso for å kjøpe en hamburgermeny? *Himle med øynene* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan ikke sitte sent oppe i dag uansett, skole snart OG søs dytter meg bort når Kjetil drar. Tror ikke jeg bør gjøre det jeg heller. Må snu døgnet tilbake. I morgen skal jeg tilogmed stå opp tidlig for å dra til byen. Jeg skal også til byen i morgen! Men ikke tidlig.. Storbyen hønefoss? Tror jeg skal stå opp klokka 10 eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg