Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pappas telefon er tydeligvis koblet opp mot "toppsegmentet" til Telenor Mobil, og jeg går alltid rett gjennom hos kundeservice med den... Nå ringer jeg fra min egen, og har fått beskjed om fjorten minutters ventetid... Jaja...

har er sikker et bedre kunde en deg :p du må begynne og ringe ENDA mere

EDIT : jeg liker ikke dette http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4673337

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Pappas telefon er tydeligvis koblet opp mot "toppsegmentet" til Telenor Mobil, og jeg går alltid rett gjennom hos kundeservice med den... Nå ringer jeg fra min egen, og har fått beskjed om fjorten minutters ventetid... Jaja...

Mitt abonnement har vært aktivt siden fredag... Men ringer fort vekk for 700-900 måneden... Nå ringer nok pappa for en goood del mer men likevel.

Pappa ringer for så mye at Telenor til tider ringer og spør "Har du virkelig oppholdt deg i Syd-Afrika?"

Og mamma hadde hatt litt vilt forbruk på bahamas, da ringte de og var veldig forsiktig, "var du på bahamas i det og det tidsrommet?" Og mamma hadde ringt for tolv tusen kroner i løpet av seks dager. :p

Lenke til kommentar

Mitt abonnement har vært aktivt siden fredag... Men ringer fort vekk for 700-900 måneden... Nå ringer nok pappa for en goood del mer men likevel.

Pappa ringer for så mye at Telenor til tider ringer og spør "Har du virkelig oppholdt deg i Syd-Afrika?"

Og mamma hadde hatt litt vilt forbruk på bahamas, da ringte de og var veldig forsiktig, "var du på bahamas i det og det tidsrommet?" Og mamma hadde ringt for tolv tusen kroner i løpet av seks dager. :p

di er vell redde for at noen har stjålet mobiltelefonene , og skal sjekke om det er rett person som bruker telefonen

Lenke til kommentar
Ringer for 900 i måneden? O_o ringer sextelefoner du da eller? :p

Neida. :p Er helt legitim bruk, halvparten omtrent er vel sms.

Ftz: Jeg ser ikke noe galt i at de ringer for å sjekke, synes det er en god service at de faktisk går gjennom og sjekker regningene litt. Men litt morsomt, og vi ser jo hvor jeg har telefonvanene fra, mamma som må ringe 2-3 timer uansett hvor hun er i verden...

Da har jeg dessuten snakket med en telenorhurpe, de jeg treffer fra pappas telefon er mye mer imøtekommende. Jeg ringer fra pappas senere i kveld. :p

Lenke til kommentar
.

Ftz: Jeg ser ikke noe galt i at de ringer for å sjekke, synes det er en god service at de faktisk går gjennom og sjekker regningene litt. Men litt morsomt, og vi ser jo hvor jeg har telefonvanene fra, mamma som må ringe 2-3 timer uansett hvor hun er i verden...

sier meg ening i det , det er bra service

+ til telenor ;)

TheMasteR: ahhahahha hahahehehheh ahhah , dagens uten tvil , klm er :w00t:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...