Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg i dag:

1. Prøve å kjøpe matrix-pakka med ti dvd'er. Har egentlig Matrix1 og reloaded, som jeg kjøpte for 100 kr hver, men hele pakka koster 299, så da får jeg heller prøve å selge de gamle.

Det er kongegreier. Jeg kjøpte det vel for 400 på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Her snakker dere om svære forsterkere/recievere og sånt, og jeg ønsker meg et stusselig Logitech Z-2200 :p

@kd, :lol:... Nei:p

Har et sånt (dvs. hadde) og det er mye trøkk i det, funker VELDIG greit til film og spill. Hører glatt forskjell når jeg hører på musikk på det og hifianlegget i stuen, men det duger greit.

Lenke til kommentar
*Esso Sannom*

Kjære deg. Var det ikke du som skulle begynne med et sundere liv? Du driter og eter på Esso, snart sover du vel der også. Du kan sikkert få låne internettilkoblingen der, slik at du slipper å kjøre hjem for å poste her på forumet...

Lenke til kommentar
Jeg kjenner folk som du kommer til å si hvor du sitter hen til! :evil:

For det blir iallefall ikke laget en oversikt over hvor alle på HW-rekka sitter... :roll: Se etter en Abdullh Muhammed Mustaffa, det er sannsynglivis med (med falsk identitet).

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Savner svamp, jeg... :cry:

:love:

Jeg savner å sitte her lenge med dere.

svamp: Genialt. Rett og slett genialt. Jeg takker deg.

:fun:

--

Jeg er ute av trening i SO-lesing... Jeg mister grepet! Ble jo trøtt av bare å lese det som hadde kommet siden mitt forrige innlegg :ohmy:

Det jeg trenger er 10-15 timer i strekk her. Men det blir nok lenge til :(

Og nå var det så mye jeg skulle si til dere, men har glemt alt.

Har dere begynt på skolen allerede? Detter litt av her på Madla.

Og er det ellers noe spesielt som har skjedd her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...