sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dama vi var utro, tilgav henne og det der...men jenter is teh shit! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 og tilgi sånnt er det feigeste jeg noen gang har gjort Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Nå har jeg sittet og daffet foran pcen i hele dag. Det regner bøtter og spann ute. Det er lite å gjøre. Ingenting bra på TV heller (?) Det er rotete på rommet, ting & tang overalt. Har gått tom for mat. Eneste jeg har er en halv Ice tea boks. Livs suck! EDIT: Sa jeg halv Ice tea boks. Jeg mente TOM Endret 15. august 2005 av Strategery Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Utroskap suger. Ditto. Tror forresten det blir en sånn på meg i morgen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror forresten det blir en sånn på meg i morgen. *Rawr* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Utroskap suger. Ditto. Tror forresten det blir en sånn på meg i morgen. Har du hifidilla for tiden, eventuelt nettopp fått lønn? Endret 15. august 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror forresten det blir en sånn på meg i morgen. *Rawr* Raw! <3 @bruningen: Hifidilla for tiden? Lyd er viktigest. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, og en til Herr Brun? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror forresten det blir en sånn på meg i morgen. *Rawr* Raw! <3 @bruningen: Hifidilla for tiden? Lyd er viktigest. Jada, men du har snakket veldig mye om hifiutstyr i det siste... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, og en til Herr Brun? God ide @kd. Det kommer altså noe klokt ut av den kjeften av og til også Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 [sutremodus]Bare fordi jeg er idiot og godtar ting fra folk jeg kjenner greit nok har nå dataen min tilta. En dritunge som hadde lastet ned hack pack 2 elns, også hadde han prøvd å lage noe, men ville ikke teste det. Han sendte det til meg og sa det var morsomt og skrøt av det, jeg startet det og alt gikk møkk. Nå kjenner ikke XP c igjen, og alt jeg har prøvd å gjøre (Lagre det ved å få delt det og dratt over på en annen data, få det over på ubuntu og knopppix, prøvd å bare skrive over med ny XP..) har gått dritt. Vet ikke om noe annet å gjøre nå enn å formatere c.Det er ikke mye jeg har der, bare bilder fra tre år av mange kjente og slikt, men det er jo der de fleste minnene ligger også. Har også ting som tekster til skolen der. Menmen.. Det viktigste er at dataen min funker igjen, skjønner bare ikke at en dag kan starte så jævlig bra og være helt på bånn nå.¨ [/sutremodus] Dakar Tone Lise Det ordner sej! *kosepå* Windows 2000 kjenner igjen c! Hvis det går bra så får jeg dratt over filene på denne eller broren min sin data alikevel! Men nå må jeg snart vekk fra denne dataen, for søs vil sikkert nerde.. Skjønner ikke hvordan hun fikser det på denne dataen, men det er en annen sak.. Herr Brun, underhold meg! Dans med Tomaten! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, og en til Herr Brun? God ide @kd. Det kommer altså noe klokt ut av den kjeften av og til også Nå tror jeg du bare skal holde kjeft. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, MagE og Herr Brun? God ide @kd. Det kommer altså noe klokt ut av den kjeften av og til også Fixed EDIT: Jeg må også kjøpe meg anlegg. Musikk FTW! Endret 15. august 2005 av MagE Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, og en til Herr Brun? God ide @kd. Det kommer altså noe klokt ut av den kjeften av og til også Nå tror jeg du bare skal holde kjeft. Pfft, det var rette ræva som feis ja! Kos deg videre med den kåte msnhora da Ikke si det til @kd, men det er sikkert en gutt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Pfft, vi skal ikke dele en heller da. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Aah, trent litt, og nå tar dama seg en tur hit ;D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kos deg videre med den kåte msnhora da Ikke si det til @kd, men det er sikkert en gutt! Hun/han som ikke svarer? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sånn vil jeg også ha, ketchez! Spanderer du en til meg, og en til Herr Brun? Neh...har ikke råd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Aah, trent litt, og nå tar dama seg en tur hit ;D "Sex?""Ok." *Humpedumpe* "Hadet." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg