dysfunctional Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Cola skal drikkes, Pepsi skal fylle magen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Cola skal drikkes, Pepsi skal fylle magen. Pepsi duger ikke til å fylle megen med engang. Vann ftw! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vann er digg! Ahh, stappmett. Spist sån kylling chechuanystyleria(nei veit ikke hvordan det skrives) Digg da, men faan så mett! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 stikker til byn.. bye bitches Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 stikker til byn.. bye bitches Ok, hyggelig. Kos deg! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har vært i byen, 2 GANGER!!!1 :o Ønsk meg velkommen tilbake Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 tomat-ulf: så på "bloggen" din, sykt sykt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da var jeg hjemme igjen... Savnet dataen har jeg og... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da var jeg hjemme igjen... Savnet dataen har jeg og... Forumet har savnet deg og! Eller, jeg har ihvertfall lurt på hvor det ble av deg.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Uff...ikke snakk om Cola. Har gått en hel uke uten no, og det gjør rett og slett vondt ! seriøse abstinenser Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 [sutremodus]Bare fordi jeg er idiot og godtar ting fra folk jeg kjenner greit nok har nå dataen min tilta. En dritunge som hadde lastet ned hack pack 2 elns, også hadde han prøvd å lage noe, men ville ikke teste det. Han sendte det til meg og sa det var morsomt og skrøt av det, jeg startet det og alt gikk møkk. Nå kjenner ikke XP c igjen, og alt jeg har prøvd å gjøre (Lagre det ved å få delt det og dratt over på en annen data, få det over på ubuntu og knopppix, prøvd å bare skrive over med ny XP..) har gått dritt. Vet ikke om noe annet å gjøre nå enn å formatere c. Det er ikke mye jeg har der, bare bilder fra tre år av mange kjente og slikt, men det er jo der de fleste minnene ligger også. Har også ting som tekster til skolen der. Menmen.. Det viktigste er at dataen min funker igjen, skjønner bare ikke at en dag kan starte så jævlig bra og være helt på bånn nå.¨ [/sutremodus] Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da var jeg hjemme igjen... Savnet dataen har jeg og... Forumet har savnet deg og! Eller, jeg har ihvertfall lurt på hvor det ble av deg.. Ntååå Jeg har vært på hytta med en dude, kost oss stort! LOL! Fant nå ut at eksen driver og prøver seg på en på 24 år...passordlagring i FireFox er kult! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ketchez da, ikke pent å snoke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Til alle dere som syns avataren min var så forpult ultra-harry: Jeg har skiftet den nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ketchez da, ikke pent å snoke. Ikke pent og være utro heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ketchez da, ikke pent å snoke. Ikke pent og være utro heller. Nei... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ketchez da, ikke pent å snoke. Ikke pent og være utro heller. Nei... Sånn. Føl deg shitty. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ketchez da, ikke pent å snoke. Ikke pent og være utro heller. hehe samme skjedd meg.. faen meg null respekt for sånne mennesker... har pass selv;) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 [sutremodus]Bare fordi jeg er idiot og godtar ting fra folk jeg kjenner greit nok har nå dataen min tilta. En dritunge som hadde lastet ned hack pack 2 elns, også hadde han prøvd å lage noe, men ville ikke teste det. Han sendte det til meg og sa det var morsomt og skrøt av det, jeg startet det og alt gikk møkk. Nå kjenner ikke XP c igjen, og alt jeg har prøvd å gjøre (Lagre det ved å få delt det og dratt over på en annen data, få det over på ubuntu og knopppix, prøvd å bare skrive over med ny XP..) har gått dritt. Vet ikke om noe annet å gjøre nå enn å formatere c.Det er ikke mye jeg har der, bare bilder fra tre år av mange kjente og slikt, men det er jo der de fleste minnene ligger også. Har også ting som tekster til skolen der. Menmen.. Det viktigste er at dataen min funker igjen, skjønner bare ikke at en dag kan starte så jævlig bra og være helt på bånn nå.¨ [/sutremodus] Dakar Tone Lise Det ordner sej! *kosepå* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har vel på en måte vært utro to ganger omtrent, men jeg var full og mente det jo ikke... Vet det er en dårlig unnskyldning, for all del. Heldigvis ble jeg tilgitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg