Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Farris for teh win, anyone? saltvann med kulsyre ?? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ja, da var middagen klar. Wienerpølser i lompe. Med Bergbys sennep og sprøstekt løk. Nam. Pokker, den ene pølsa sprakk. Endret 15. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Faen, nu ble jeg enda mer sulten.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Faen, nu ble jeg enda mer sulten.. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var middagen klar.Wienerpølser i lompe. Med Bergbys sennep og sprøstekt løk. Nam. Pokker, den ene pølsa sprakk. FIRE pølser? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, da var middagen klar.Wienerpølser i lompe. Med Bergbys sennep og sprøstekt løk. Nam. Pokker, den ene pølsa sprakk. så snadder ut , jeg har ikke spist enda i dag , gidder ikke heller , har vondt i flerer tenner ( etter helgens strabaser ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Selv jeg kan spise fire stykker om jeg går inn for det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) 4 pølser er null problem i vokseperioden! Spiste 4 brødskiver i dagtidlig og jeg, men det var med sjokoladepålegg da. Da blir det enda lettere å spise mye. Endret 15. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Selv jeg kan spise fire stykker om jeg går inn for det? tviler jeg på Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så godt ut. siden jeg ikke har gjort en dritt, er jeg ikke så sulten men jeg trenger vel frokost. kanskje ta en tur nedom butikken etterpå. Vurderer en pizza, men er ikke sikker på hvilken. noen forslag? bortsett fra vanlig grandiosa. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 4 pølser er null problem i vokseperioden!Spiste 4 brødskiver i dagtidlig og jeg, men det var med sjokoladepålegg da. Da blir det enda lettere å spise mye. Trodde jeg var i vokseperioden nå, greier en noen ganger to pølser.. Pleier å spise en brødskive til frokost.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så godt ut. siden jeg ikke har gjort en dritt, er jeg ikke så sulten men jeg trenger vel frokost. kanskje ta en tur nedom butikken etterpå.Vurderer en pizza, men er ikke sikker på hvilken. noen forslag? bortsett fra vanlig grandiosa. rimi sin margarita pizza bunn og tomatsaus Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mia Pizzeria! Godkjent av det Italienske Pizzabakerlauger! Godkjent til bruk på Italienske resturanter! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ah, nå ble magen min stor og mett. Viktig å spise ca. en og en halv time før trening. Haha, jeg bruke ca 17 min. på å spise det. Minus den tiden det tok å ta bildet, legge det inn og poste da. Endret 15. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, spesielt pølser er jo en god og næringsrik kost iforhold til trening. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ah, nå ble magen min stor og mett.Viktig å spise ca. en og en halv time før trening. Startet du å spise før eller etter at du la ut (det andre) bildet her sånn? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mia Pizzeria! Godkjent av det Italienske Pizzabakerlauger! Godkjent til bruk på Italienske resturanter! sett mye på reklame i det sisste? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ja, spesielt pølser er jo en god og næringsrik kost iforhold til trening. Jaja, seff. Neida, er ikke så farlig hva jeg spiser før trening. Bare jeg blir mett og det går fort å lage. @ Tonio. Huh? Jeg tok bilde, begynte å spise. Tok bilde når det var tomt. Endret 15. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Å herregud.. Du spiser fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg