Adversary Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Yess! Fikk ikke sove idag heller. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er god morgen norge istedet for pokemon på Tven. Nå ble jeg litt deppa, ikke det at jeg digger pokemon men nå vet jeg at det ikke er lenge til jeg skal begynne på ny skole Hmm, ingen vits i å legge seg nå uansett. Bare noen timer til, så har jeg klart det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg spiser frokost. Endret 15. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) skole om to timer :\ registrering av nye studenter da, så er det en og en halv time til første forelesning. nå er det Mr Lee nudler på gang vet jeg dere får ha en fortsatt god dag Endret 15. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Legger meg igjen, var ute å jogget i sted så må vel kunne ha god samvitighet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da sitter man på jobb denne mandagen også.. kjipt når jeg helst vil sitte hjemme å småleke med php til et prosjekt jeg driver med. I tillegg blir det en time ekstra på jobb i dag, skal ut å spise i dag med mamma og pappa og siden dem ikke var klar for mat før nærmere halv 6 må jeg ha noe å gjøre.. Vist ikke været er bra og det blir en halvliter på akerbrygge da.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Forrige mandag (Vekt: 89.0 kg) bestemte eg meg for å gå ned i vekt. I dag (1 uke seinere) veier eg 86.5 kg. Wehey - går riktig vei dette her jo. -Jar Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 God morgen folket! De andre driver på og mekker frokost til meg nå, hjemmelaget horn og bacon. Etterpå drar søsteren min til tannlegen (hun hadde regulering før) og broren min til Oslo (han skal starte på en eller annen skole og må møte opp til informasjon). Det betyr at jeg blir alene hjemme, siden pappa er på jobb i Oslo og mamma skal følge broren min eller jobbe selv. Og så fælt dere er blitt så opptatte av vekten deres i det siste. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vekt er bare no dritt.. veier alt for lite jeg :S men selv om jeg spiser når jeg er sulten og alt det der + bevegelse har det blitt mye mindre av etter at jeg fikk lappen, så øker ikke vekta. Noen som har lyst til å joine meg på en halvliter mellom kl 16 og 17.30 i dag? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 da er det off to first day of school gutta og jenta wish me luck Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dere nå er jeg redd! Det satt en bitte-bitteliten flått, på det ene... Ja dere vet den ene, greia liksom... Og nå er det liksom en liten "bulk" etter denne lille flåtten også klør det mye... Er dette farlig? Og dere jeg hadde en helt sinnsykt skummel natt i dag om en mann! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Får jo ikke svar derfra før om en uke allerede. Er sikkert død allerede da! ... Kanskje det er han fyren i drømmen som transformerte seg til en flått? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Neida du overlever fint.. Bare smør på krem mot kløring så kan du begynne og lese donald.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Lyme borreliose -Jar Innebærer det at uten behandling kan jeg risikere å måtte "dra opp dit"? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I overimorgen er det skole. Jeg kan ikke klare å stå opp så tidlig! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Obs, sterk kost. WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg