Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sitter man på jobb denne mandagen også.. kjipt når jeg helst vil sitte hjemme å småleke med php til et prosjekt jeg driver med. I tillegg blir det en time ekstra på jobb i dag, skal ut å spise i dag med mamma og pappa og siden dem ikke var klar for mat før nærmere halv 6 må jeg ha noe å gjøre.. Vist ikke været er bra og det blir en halvliter på akerbrygge da..

Lenke til kommentar

God morgen folket! :D

De andre driver på og mekker frokost til meg nå, hjemmelaget horn og bacon. Etterpå drar søsteren min til tannlegen (hun hadde regulering før) og broren min til Oslo (han skal starte på en eller annen skole og må møte opp til informasjon). Det betyr at jeg blir alene hjemme, siden pappa er på jobb i Oslo og mamma skal følge broren min eller jobbe selv.

Og så fælt dere er blitt så opptatte av vekten deres i det siste. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vekt er bare no dritt.. veier alt for lite jeg :S men selv om jeg spiser når jeg er sulten og alt det der + bevegelse har det blitt mye mindre av etter at jeg fikk lappen, så øker ikke vekta.

Noen som har lyst til å joine meg på en halvliter mellom kl 16 og 17.30 i dag? :p

Lenke til kommentar

Dere nå er jeg redd! Det satt en bitte-bitteliten flått, på det ene... Ja dere vet den ene, greia liksom...

Og nå er det liksom en liten "bulk" etter denne lille flåtten også klør det mye...

Er dette farlig? Og dere jeg hadde en helt sinnsykt skummel natt i dag om en mann!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...