Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bundy : Kvifor ikkje den nyaste romskipet til USA? Discovery? Tja, har du litt lommerusk og låne meg? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sorry for at jeg sa feil kanal Bare antok at det var tv 3.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da var det nattinatt til lille meg. Forhåpentligvis vil jeg våkne i morra også! Dont miss me too much! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ueland er ikke skummel da Joda, når du koser deg i mørket og scroller ned og ser den røde skriften. BANG! Mens du hele tiden skriver innlegg på kanten. Og tenker "Faan får jeg warn!?!??!?!". edit: Themaster: Kvifor ikje K750i? Det er en grunn til at folk får warn da, bare å oppføre seg og ikke spamme eller plage andre så skal nok det gå bra. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 God natt mine kjære småtroll Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Bundy : Kvifor ikkje den nyaste romskipet til USA? Discovery? Tja, har du litt lommerusk og låne meg? nei men du kan få dette bildet av meg : Endret 14. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jada. Skal opp i morgen klokka 8 sharp! Svinekjøre litt til før jeg drar med flyet klokka 3. Må dra herifra 1 elns. På etter middagen. Noen i nord som vil joine 10 tusen klubben? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den trenger polering. Btw, ehs5 ringte meg nettopp. Kopi av samtalen: Meg: Hallo? Espen: Ææææææ. Spennende. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Natta alle sammen! I morgen skal jeg til banken og sånt.. Være sosial. Det er skummelt, men jeg må vel bli vant til det før skolen starter igjen uansett. Veldig glad i dere søtnoser, håper dere sover godt når dere legger dere om dere skal legge dere i dag. (Hvorfor er jeg så glad for tiden?) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (Hvorfor er jeg så glad for tiden?) Det kan ikke ha noe med at du er 50 hertuger rikere? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (Hvorfor er jeg så glad for tiden?) Du har femti tusen grunner til å være glad. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I dag er den en uke igjen til skolestart. Dermed begynner ferieavvenningen. Daglige plikter og legge seg før det blir lyst er en del av planen. Wish me luck! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Natta alle sammen! I morgen skal jeg til banken og sånt.. Være sosial. Det er skummelt, men jeg må vel bli vant til det før skolen starter igjen uansett.Veldig glad i dere søtnoser, håper dere sover godt når dere legger dere om dere skal legge dere i dag. (Hvorfor er jeg så glad for tiden?) Skal spille i 10 minutter. Også legge meg. Savner feitbånd Natta, sov godt tråll. Endret 15. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ganske digg å være ferdig med vgs egentlig. Jeg skal ligge og sløve i drøyt 1 måned frem i tid, før jeg skal i militæret. Føler meg litt som SnowDOG_ - den eneste med ødelagt døgnrytme året rundt. Endret 15. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Føler meg litt som SnowDOG_ - den eneste med ødelagt døgnrytme året rundt. *snufs* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Natta! I morgen satser jeg på å få klippet meg. Wooje! See you around, hippies. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Obs, sterk kost. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Obs, sterk kost. :!: -- Nå må jeg legge meg, både pga jeg må komme i døgn rytme + jeg skal prøve den nye motorhispania furia 06 + jeg skal lage hjemmeside for et lokalt moped firma her i byen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.klara-klok.no/seksualitet/svar....&db=../svar.txt Obs, sterk kost. :!: Det var iallefall ikke morsomt... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hahaha! Fikk en msn-adresse fra Herr Brun, og for første gang så jeg hun pålogget: eg har det TOPP..men er kåt sier: ser på to gutter som suger hverandre jeg har det TOPP..men er kåt sier: opptatt Update: André - @kd sier: Er de homo/bifile, eller gjør de det bare for deg? jeg har det TOPP..men er kåt sier: gjør det kun for meg jeg har det TOPP..men er kåt sier: for at de vil vise de tør André - @kd sier: Så hva gjør du i gjengeld? jeg har det TOPP..men er kåt sier: skal møte de Endret 15. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg