svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jammen er ikke det greit da, Ø.B., du skal jo ha eksamen snart Stikker ut jeg, hadet bra. Forresten, cheezcake, B|dritent, enda et godt ordspill Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 god ide, vurderer det samme men ikke noe mat som frister.. har du noen gode forslag? Nja.. Spiste ostesmørbrød nå jeg, det var ganske godt egentlig Makrell i tomat er jo godt da.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Forresten, cheezcake, B|dritent, enda et godt ordspill I'm on fire. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 And I can’t stand the pain And I can’t make it go away No I can’t stand the pain How could this happen to me I've made my mistakes I’ve got no where to run The night goes on As I’m fading away I’m sick of this life I just wanna scream How could this happen to me Everybody’s screaming I try to make a sound but no one hears me I’m slipping off the edge I’m hanging by a thread I wanna start this over again So I try to hold onto a time when nothing mattered And I can’t explain what happened And I can’t erase the things that I’ve done No I can’t Hilsen Ati-radeon R.I.P Ati-Radeon... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Forresten, cheezcake, B|dritent, enda et godt ordspill I'm on fire. *slukke brann* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva syns folket om filmen UNO? Er den bra, noe å satse på? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 R.I.P Ati-Radeon... Haha? Øh, uno er en grei film. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 LENGE LEVE LIVET ! Idag fikk jeg et brev til meg, fra "Deutsche Post , 12103 Berlin" Pappa bare "hva er det du har gjort nå !?" Så fikk jeg 2 år gammal lønning, på 850spenn ! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har Dj_Evelen og 13Marius37 fått permban? de er ikke her Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 @ fredrikrb: I mot i brøstet grilla de ute i regnvær en gang . @ @kd: [flau babystemme]Kan je få ta på deg?[/flau babystemme] I dag datt jeg langflat i søla Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Åker ned til byen for å hente dama.. Skal ha slæskekveld med hu! =D Weheeeyy.. Koshli.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Akkurat hatt min slaske kveld på do jeg ... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Akkurat hatt min slaske kveld på do jeg ... Nasty Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva syns folket om filmen UNO?Er den bra, noe å satse på? Eh, ja. En av vår tids beste norske filmer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva syns folket om filmen UNO?Er den bra, noe å satse på? Eh, ja. En av vår tids beste norske filmer. Enig med den, ja. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vondt i magen jeg huff, det hadde jeg HELE natta , natt til torsdag var det vel. Herregud, på nære nippet jeg fikk noen til å kjøre meg på sykehuset. Men det ordna seg etterhvert.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vondt i magen jeg stakkar deg. Men, kan noen si meg hvorfor jeg må være en slik, "si ja til alle oppgaver noen spør deg om å gjøre"? Nå skal jeg skrive en invitasjon til skoleavslutning, catering, stelle å ha det på. Pluss at jeg skal fikse to pc-er, støvsuge 300kvm, vaske alle vinduer i huset, tørke støv, lage middag, handle og lære søstera mi DC++.... Heldigvis er den alt for lille taekwondo buksa og den gule Adidasskjorta på, så det går det greit! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da burde du få ræva i gir da, slutt og vær her på HW ! hehe Jeg har fortsatt lyst på en tur til på do Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Teite internett, den henger seg opp i et par sekunder, nærmere 40sekunder elerno, så reagerer den. Teite Wlan ! Jeg har fortsatt lyst på en tur til på do Endret 21. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg