TSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Listen min: Løgner, du har mitt og @kds, han ga de jo til deg. Husker ikke de numrene jeg! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) folk jeg her nummeret til: pentiumuml elns tonio clvn kennethdammyr An.Skaal botleneck Neptun_ Endret 14. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette året skal jeg arbeide ganske bra, skal prøve og få opp karakterene mine fra 3.7 som jeg hadde i 8'ende, til 4.5. Det kommer til og bli hardt, men jeg skal nokj klare det Good on ya, mate. Lykke til! Jeg forsøker å få snitte opp, jeg og, men vet ikke om jeg klarer .8. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som vil ha nummeret mitt? Nei Shame on you ALL!!!! Hva er det da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som bryr seg om hvem som har hvem sine numre? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som bryr seg om hvem som har hvem sine numre? Jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som bryr seg om hvem som har hvem sine numre? Han bak deg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo! "ellern": Det gikk i vasken. Alle de andre mobba meg. Spesielt Geir, han synes jeg var så pinglete. Tor Henning trua med å ta fra meg mod statusen min og jankee sa jeg hadde stygge sko. Dessuten smakte ikke pizzaen, vi hadde ikke nok til å betale og jeg ble uvenner med goophy. Det var da voldsomt..... Kan noen innformere meg om hva jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og der var jeg tilbake, vært sammen med dama og en veninne ( Blir det riktig og kalle en "jente-venn" for veninne? ) Noen som har rørt seg fra pcn i kveld tro? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal se på Trippelagentene på TV2 klokka 00.15 Bundy: No way, josè Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Mozart tar av! *Justere opp volumet* Crescendo! "ellern": Det gikk i vasken. Alle de andre mobba meg. Spesielt Geir, han synes jeg var så pinglete. Tor Henning trua med å ta fra meg mod statusen min og jankee sa jeg hadde stygge sko. Dessuten smakte ikke pizzaen, vi hadde ikke nok til å betale og jeg ble uvenner med goophy. Det var da voldsomt..... Kan noen innformere meg om hva jeg har gått glipp av? Yes, jeg klarte å få Ueland til å poste i SO 4 ..... Endret 14. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Og der var jeg tilbake, vært sammen med dama og en veninne ( Blir det riktig og kalle en "jente-venn" for veninne? ) Noen som har rørt seg fra pcn i kveld tro? Har flytta jævlig mye sand. Også laget sti med traktoren Brukte traktoren til sanden også. Endret 14. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som bryr seg om hvem som har hvem sine numre? Jeg. Ok. Jeg har sittet fire timer elns mindre forran dataen i dag enn vanlig! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og der var jeg tilbake, vært sammen med dama og en veninne ( Blir det riktig og kalle en "jente-venn" for veninne? ) Noen som har rørt seg fra pcn i kveld tro? Har flytta jævlig mye sand. Også laget sti med traktoren Kjørt brom brom? .. Heldiggris ;p Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En spøk om dagen, gleder magen! Ble sulten av å tøyse meg litt med Ueland. * Ta en matbit * Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har sittet fire timer elns mindre forran dataen i dag enn vanlig! Stolt nå? Du er alikevel på andreplass av dagens postere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nei, er vel på tide å hoppe i køya.. Jobb dag imorgen veit dere, heh Sansynligheten for at jeg er tilbake innen en time er overhengende stor Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som skal se på 24 imorra? BTW; Selvlaga bilde i paint, fett ikke sant? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og der var jeg tilbake, vært sammen med dama og en veninne ( Blir det riktig og kalle en "jente-venn" for veninne? ) Noen som har rørt seg fra pcn i kveld tro? Har flytta jævlig mye sand. Også laget sti med traktoren Kjørt brom brom? .. Heldiggris ;p Jada, mye mer en det jeg nevner her Kjørt tulling med en mazda pickup, resultat. Ødelagt mark for noen år Også moped. Ble stoppa en av gangene. Fyren bare advarte meg mot og kjøre for fort Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Over 80 poster idag Tonio, not bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg