Lungemannen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det høyre du liker Joachim? FRIHET - ANSVAR - MANGFOLD Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Suger denne maskina veldig mye? L1nk God dag Brun btw. Hva er support? Er dette support? No Offence Tomat-Ulf. Jeg vil bare vite hva som skiller Support fra alt annet. Support er når folk som nesten ikke poster her kommer her for å få svar fort.. Nå har jeg hørt det også! :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det høyre du liker Joachim? FRIHET - ANSVAR - MANGFOLD @kd: UH er festpartiet nummer 1! Noen som befinner seg på Grünerløkken i morgen? Må slå ihjel en time der... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som befinner seg på Grünerløkken i morgen? Må slå ihjel en time der... A! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg kan sikkert prøve å komme og møte deg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som befinner seg på Grünerløkken i morgen? Må slå ihjel en time der... A! *Carebear* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som befinner seg på Grünerløkken i morgen? Må slå ihjel en time der... A! *Carebear* Only the carebears care. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Drikker ikke ofte, røyker ikke, snuser ikke, passer på lillbrødrene mine hele tiden, er snill og grei, men får nesten ikke noe ukepenger. Dessuten må det nevnes at jeg har spurt etter ny data i et år nå. Selv har foreldrene mine fontene i hagen, hytte og lysthus i hagen. Det minnet meg veldig mye om meg selv. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da er jeg hjemme fra Daniel. Det har vært en artig dag. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da er jeg hjemme fra Daniel. Det har vært en artig dag. Dere sa jo at dere skulle komme hit jo! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da er jeg hjemme fra Daniel. Det har vært en artig dag. Dere sa jo at dere skulle komme hit jo! hakke jeg hørt no' om. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Får vel se på resten av kongefilmen på tv. Brb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da hører du dårlig. Må ha vært noe jeg ikke fikk med meg. Men, når jeg tenker etter tror jeg at jeg hørte rykter om det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tror jeg skal realisere min drøm om en online drikkelek. Regner med å bruke en java-applett, der man kan registrere x antall brukere. Og er vel lettest å simulere kortstokk drikkeleker. Men alt er vel mulig. Noen som har noen gode drikkeleker de vil dele? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da hører du dårlig. Må ha vært noe jeg ikke fikk med meg. Men, når jeg tenker etter tror jeg at jeg hørte rykter om det. Rykter? Du sa jo ja selv. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Da hører du dårlig. Må ha vært noe jeg ikke fikk med meg. Men, når jeg tenker etter tror jeg at jeg hørte rykter om det. Rykter? Du sa jo ja selv. Do'h. Har nok kortidsminne. Edit: Kan ikke se at jeg har nevnt det når jeg ser på innleggene mine. Endret 14. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har noen gode drikkeleker de vil dele? "Jeg har aldri" slår ofte ann, spesielt blant folk som ikke kjenner hverandre så godt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har noen gode drikkeleker de vil dele? Den beste drikkeleken noensinne: Sett på Pulp Fiction, og la nøkkelordet være "fuck". YAY. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Om du har kortidsminne burde du jo huske at du sa ja da jeg snakket med deg på telefonen. Edit: Det er til Pluto_. Endret 14. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg