phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "ja nå er det skikkelig mye og gjøre altså.." "men mat må man ha." Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "ja nå er det skikkelig mye og gjøre altså.." "men mat må man ha." Fjordland. Så godt, så enkelt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "ja nå er det skikkelig mye og gjøre altså.." "men mat må man ha." Fjordland. Så godt, så enkelt Og så kostbart om det blir en vane. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "ja nå er det skikkelig mye og gjøre altså.." "men mat må man ha." Ahh, det minner meg på at jeg kanskje må spise frokost snart... Huff, jeg glemmer alt for ofte å spise... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 "ja nå er det skikkelig mye og gjøre altså.." "men mat må man ha." Fjordland. Så godt, så enkelt dette meiner eg ikkje men: Fjordland so fælt ,så ekkelt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 dette meiner eg ikkje men: Fjordland so fælt ,så ekkelt Fy faen, jeg er støl, hadde gym i går. Søren klype, altså. I dag må jeg bli ferdig med en maskin jeg skulle fikse for ei veninne og. Blir til formatering og en clean install av windows, med en skikkelig nettleser (Opera). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den dagelige støvsugingen takler jeg og Tror ikke huset støver ned om du dropper støvsugingen en dag? Hver dag er jo overkill Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 du må da huske å tøye, fredrikrb. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Man kan jo fortsatt bli støl... Joachim: Hvorfor støvsuger du hver dag? Det er idiotisk. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Man kan jo fortsatt bli støl... Joachim: Hvorfor støvsuger du hver dag? Det er idiotisk. Jo mer man tøyer, jo bedre blir det. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 God morgen folksen. nå sto jeg opp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Man kan jo fortsatt bli støl... Joachim: Hvorfor støvsuger du hver dag? Det er idiotisk. Jo mer man tøyer, jo bedre blir det. Jeg er stiv som en erigert penis på bærtur hele dagen, men jeg tøyer mye. Og jeg kjenner at det strekker der jeg tøyer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ahh, det minner meg på at jeg kanskje må spise frokost snart... Huff, jeg glemmer alt for ofte å spise... god ide, vurderer det samme men ikke noe mat som frister.. har du noen gode forslag? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ahh, det minner meg på at jeg kanskje må spise frokost snart... Huff, jeg glemmer alt for ofte å spise... god ide, vurderer det samme men ikke noe mat som frister.. har du noen gode forslag? mmmmmmMakrell i tomat. Blir litt hypert med ostepølser til frokost tenker jeg... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 B|Dritent vær ute. Blir så deprimert av å våkne opp til regn. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Morn allihoppa! I dag blir det grilling Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 *kikke ut vinduet og se for seg grilling i det været her* Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 æsj, døde dyr fra havet.. ostepølser ja, begynner og skjønne at det er en populær rett hos deg! btw, stølhet og tøying har ikke så veldig mye med hverandre og gjøre, har man trent godt så skal man bli støl. og jo bedre trent man er vanskeligere er det og bli støl selvsagt. er man derimot støl i mer en tre dager har man trent for hardt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ostepølser ja, begynner og skjønne at det er en populær rett hos deg! neida, bare til spesielle anledninger.. huff, fikk guild wars hentelapp i postkassa i dag, begge stoppa jo selvfølgelig opp i tollen, typisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg