Herr Brun Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tomat-Ulf: Ikke kjøp pc på elkjøp, vær så snill! Vent til coop kommer med nytt tilbud elrns. Eller bare ta en tur på komplett eller netshop. Hvis foreldra hans ikke vil at han skal kjøpe på nettbutikk er kanskje det litt dumt? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Support er når folk som nesten ikke poster her kommer her for å få svar fort.. Ok, fint å ha det klart Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tomat-Ulf: Ikke kjøp pc på elkjøp, vær så snill! Vent til coop kommer med nytt tilbud elrns. Eller bare ta en tur på komplett eller netshop. Hvis foreldra hans ikke vil at han skal kjøpe på nettbutikk er kanskje det litt dumt? husk at det er letter og få tilgivelse enn tilatelse Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tomat-Ulf: Ikke kjøp pc på elkjøp, vær så snill! Vent til coop kommer med nytt tilbud elrns. Eller bare ta en tur på komplett eller netshop. Hvis foreldra hans ikke vil at han skal kjøpe på nettbutikk er kanskje det litt dumt? Netshop skal visst få "showroom" i Oslo med vareutleverig. L1nk. Det kan hjelpe en del. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hils fra denne Andreasen også Kult navn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg sluttet som kjøkkensjef for å begynne på ny jobb Føltes godt egentlig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva slags jobb skal du inn i nå? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nå skal jeg inn på en IT-avdeling EDIT: har ikke HELT sluttet...skal forsatt lage mat til private firmafester og brylupp'er Endret 14. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) It-hva da? EDIT: mythbusters Endret 14. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 It-hva da? Som lærling Egentlig så har jeg ikke noe lyst, men jeg må pga dårlig rygg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bytte Jobber på smart club, ikke den mest krevende jobben i verden :\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kanskje like greit, så resturanten kan friste med litt deilig mat igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sosialist? Så trist! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det høyre du liker Joachim? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sosialist? Så trist! Var bare reklame på sol.no Henger meg litt på høyresiden Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du synes ikke du går litt over streken til tider, Joachim? Jeg mener, du skjønner selv at du enkelte ganger bare framstår som en tulling? Forsåvidt er jeg enig i noe av det du sier, du er bare så jævli dårlig til å framlegge det. Eventuelt å ha gjensidig respekt for flere politiske partier. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da var jeg hjemme igjen! Så Adams Epler, den beste komedien jeg noensinne har sett. Filmen er en dansk komedie med en dypere mening, altså ikke bare en underholdningsfilm. Hysterisk morsom samtidig som den har et budskap. Anbefales på det sterkeste til alle! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du synes ikke du går litt over streken til tider, Joachim? Jeg mener, du skjønner selv at du enkelte ganger bare framstår som en tulling? La han drive på. Opptil hver enkelt å ta han seriøst eller ikke Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det høyre du liker Joachim? FRIHET - ANSVAR - MANGFOLD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg