lceman™ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har bygd lyssabler hele helga "Bygd" lyssabler? Hvordan? Sånn som man kan varme kaffe med? Jepp. Nei, skal være rekvisitter i en film etterhvert. Er ferdig med to, jobber fortsatt med den siste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Husk det jeg sa. Overformynderiet er ikke koselig. Pass på den magiske 75000-grensen. OVerskyttene kan bo i en safe. EDIT: Dessuten har banken plikt til å varsle skattemyndighetene ved såpass størrelse på innskudd. Det vil kunne bety et krav på gaveskatt, særlig siden du sier det er en fjern slektning. Endret 14. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du trenger vell noen som hjelper å finne frem i bye da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dæven, skulle gjærne hatt 50 laken Måtte ikke strippe pittelitt engang? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du vil vel ikke at jeg skal "passe på" pengene dine? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. Shoppe i Hønefoss? Bitch. Jeg er absolutt ikke ei som følger trenden, så det går bra for meg å shoppe her. Dere er alle sammen slemme... (Og ikke skjønner jeg hvorfor dere tror på meg..) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal være rekvisitter i en film etterhvert. Er ferdig med to, jobber fortsatt med den siste. Tror ikke jeg skal lage, men det hadde vært arti å se hvordan de lages. Har du en link til noe guide eller noe? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gidder du å sponse meg ny data, Tonio? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg elsker dobbelpost. En gang fikk jeg firedobbelpost.Helt sant. Bare spørr Ueland. fikk du warn ?? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nei, jeg skjønner ikke hvorfor de tror på deg Tonio. Det er jo min versjon som er den riktige! Tro meg. EDIT: @FtZ- Neh, jeg sendte PM til han og unnskyldte meg og alt. Han fiksa det han PS: Det var en av de første postene mine da. Trykka som faen på "Svar". Endret 14. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gidder du å sponse meg ny data, Tonio? Nei. Og dere andre, jeg måtte ikke gjøre noe. Jeg kom dit og spiste middag før jeg fikk penga da jeg skulle gå hjem. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gidder du å sponse meg ny data, Tonio? Jeg stiller før deg. Tror hun har skrevet under her. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gidder du å sponse meg ny data, Tonio? Jeg stiller før deg. Tror hun har skrevet under her. Jeg har ikke det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå gikk visst alle på do igjen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei hei! Det var jo min story som var den riktige da! Sorry! Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. Trenger ikke å spare de til TG, jeg har ikke hatt problemer med penger i over et år nå, er blitt flink til å spare. Ikke verst, det må jeg si.. Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal være rekvisitter i en film etterhvert. Er ferdig med to, jobber fortsatt med den siste. Tror ikke jeg skal lage, men det hadde vært arti å se hvordan de lages. Har du en link til noe guide eller noe? Ligger en del tutorials der ute, men jeg klarer ikke finne igjen noen av dem Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil Lappen får jeg av foreldrene mine om jeg ikke røyker før jeg blir atten. Også det å skaffe meg en bil.. Jeg kommer til å bo hjemme lenge tror jeg, og da får jeg lånt bilden til mamma eller pappa. Overlever.. Men jeg vet jeg kommer til å trenge de senere, derfor jeg skal sette dem inn på banken i steden for å kjøpe noe kødd. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil Lappen får jeg av foreldrene mine om jeg ikke røyker før jeg blir atten. Også det å skaffe meg en bil.. Jeg kommer til å bo hjemme lenge tror jeg, og da får jeg lånt bilden til mamma eller pappa. Overlever.. Men jeg vet jeg kommer til å trenge de senere, derfor jeg skal sette dem inn på banken i steden for å kjøpe noe kødd. Noe kødd må man jo kjøpe! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Lappen får jeg av foreldrene mine om jeg ikke røyker før jeg blir atten. Sikker på at du har røyka, kipt at det er alle som faktisk røyker som får lappen. Fikk ikke no lapp jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dere er alle sammen slemme... (Og ikke skjønner jeg hvorfor dere tror på meg..) Gå å legg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg