Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk det jeg sa. Overformynderiet er ikke koselig. Pass på den magiske 75000-grensen. OVerskyttene kan bo i en safe.

EDIT: Dessuten har banken plikt til å varsle skattemyndighetene ved såpass størrelse på innskudd. Det vil kunne bety et krav på gaveskatt, særlig siden du sier det er en fjern slektning.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. :wee:

Shoppe i Hønefoss? :hm:

Bitch. :p

Jeg er absolutt ikke ei som følger trenden, så det går bra for meg å shoppe her.

Dere er alle sammen slemme... (Og ikke skjønner jeg hvorfor dere tror på meg..)

Lenke til kommentar

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor de tror på deg Tonio.

Det er jo min versjon som er den riktige! Tro meg.

EDIT: @FtZ-

Neh, jeg sendte PM til han og unnskyldte meg og alt. Han fiksa det han :)

PS: Det var en av de første postene mine da. Trykka som faen på "Svar".

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Hei hei! Det var jo min story som var den riktige da!

Sorry!

Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. :wee:

Trenger ikke å spare de til TG, jeg har ikke hatt problemer med penger i over et år nå, er blitt flink til å spare.

Ikke verst, det må jeg si..

Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil ;)

Lenke til kommentar
Skal være rekvisitter i en film etterhvert. Er ferdig med to, jobber fortsatt med den siste.

Tror ikke jeg skal lage, men det hadde vært arti å se hvordan de lages. Har du en link til noe guide eller noe?

Ligger en del tutorials der ute, men jeg klarer ikke finne igjen noen av dem :blush:

Lenke til kommentar
Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil ;)

Lappen får jeg av foreldrene mine om jeg ikke røyker før jeg blir atten.

Også det å skaffe meg en bil.. Jeg kommer til å bo hjemme lenge tror jeg, og da får jeg lånt bilden til mamma eller pappa. Overlever.. Men jeg vet jeg kommer til å trenge de senere, derfor jeg skal sette dem inn på banken i steden for å kjøpe noe kødd.

Lenke til kommentar
Men uansett, du kommer til å trenge de pengene når du skal ta lappen og få deg bil  ;)

Lappen får jeg av foreldrene mine om jeg ikke røyker før jeg blir atten.

Også det å skaffe meg en bil.. Jeg kommer til å bo hjemme lenge tror jeg, og da får jeg lånt bilden til mamma eller pappa. Overlever.. Men jeg vet jeg kommer til å trenge de senere, derfor jeg skal sette dem inn på banken i steden for å kjøpe noe kødd.

Noe kødd må man jo kjøpe! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...