Strategery Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har hun Tonio vært fin pike og spist fin middag. Hun er også femti tusen kroner rikere. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hun spiste middag med en rik mann. Etter middagen leide de seg et fint motellrom og hadde det gøy. Etter moroa var over drepte hun den rike mannen som hadde femti tusen kroner i lommeboka. Selvsagt tok hun lommeboka med seg hjem. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har hun Tonio vært fin pike og spist fin middag. Hun er også femti tusen kroner rikere. Hvordan klarte du det? what? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har hun Tonio vært fin pike og spist fin middag. Hun er også femti tusen kroner rikere. Da får du f*** meg kjøpe den t-skjorta til meg i stedet! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hun spiste middag med en rik mann. Etter middagen leide de seg et fint motellrom og hadde det gøy. Etter moroa var over drepte hun den rike mannen som hadde femti tusen kroner i lommeboka.Selvsagt tok hun lommeboka med seg hjem. Er dette sant Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som jeg skrev for noen dager siden skulle jeg spise hos ei fjern slektning. Før jeg dro fikk jeg en konvolutt, med beskjed om å ikke åpne den før jeg var hjemme. Da jeg kom hjem telte jeg pengene, 50 tusenlapper. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Garttis Tone. Vel fortjent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 JEg har også lyst på 50000 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Pass på at du ikke setter alt i banken - det sosialistiske overformynderiet tror ikke du kan passe på dem, og kommer med en gang du har 75 000 offisielle kroner. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) 50 tusenlapper. Det er dobbelt så mye som jeg fikk til konfen. Og du fikk det av en fjern slektning.. Gratulerer. Endret 14. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Garttis Tone. Vel fortjent Tusen takk! Er vel fem bærumstiere jeg fikk, eller? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Grattis da Tonio Har bygd lyssabler hele helga Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei hei! Det var jo min story som var den riktige da! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som jeg skrev for noen dager siden skulle jeg spise hos ei fjern slektning. Før jeg dro fikk jeg en konvolutt, med beskjed om å ikke åpne den før jeg var hjemme. Da jeg kom hjem telte jeg pengene, 50 tusenlapper. Gratulerer. Spar penga til TG. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har bygd lyssabler hele helga "Bygd" lyssabler? Hvordan? Sånn som man kan varme kaffe med? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 .... Gratulerer. Jeg er så misunnelig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hallo? Ikke tro på Tonio! Jeg var der og så hele greia! Min story er den ekte! Tonio er bare en slur føx! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei hei! Det var jo min story som var den riktige da! Sorry! Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. Trenger ikke å spare de til TG, jeg har ikke hatt problemer med penger i over et år nå, er blitt flink til å spare. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som jeg skrev for noen dager siden skulle jeg spise hos ei fjern slektning. Før jeg dro fikk jeg en konvolutt, med beskjed om å ikke åpne den før jeg var hjemme. Da jeg kom hjem telte jeg pengene, 50 tusenlapper. Hva skal du bruke de på da ? Gi litt til meg ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. Shoppe i Hønefoss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg