PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Trang Fødsel - Kursiv: Pappa driter penger, det er lett å se Mamma har en minkpels, og kjører BMW Jeg har alt jeg trenger, og jeg nyter det Jeg har lomma full av tusenlapper, og alle damene de Digger, digger, digger at jeg står med kursiv hos de aller største bankene i landet Digger, digger, digger rått mitt jet-set liv og at jeg har en diger hytte med en king-size brygge ned’ ved vannet Pappa kjører mærsje, naturligvis Mamma har en elsker, en gammel gris Alle vil på TV, for enhver pris Og alle sammen gliser når det kommer en avis som Digger, digger, digger at de står med kursiv hos de aller største bankene i landet Digger, digger, digger deres jet-set liv og at de har en diger hytte med en king-size brygge ned’ ved vannet Jeg tar en tur til byen i min Porsche-turbo-cabriolet Og hvis du er sånn passe deilig kan du få være med Pappa spiller tennis, og drikker årgangsvin Mamma spiller golf, og sniffer kokain Jeg har vondt i hue, av litt for mye gin Og alle sammen gremmes over, at ikke søster’n min Digger, digger, digger at hun står med kursiv hos de aller største bankene i landet Digger, digger, digger rått sitt jet-set liv og at hun har en diger hytte med en king-size brygge ned’ ved vannet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjenner du deg igjen JoachimR? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 sikker på at du kunne lagt link til den joachim Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 sikker på at du kunne lagt link til den joachim Det var en pdf-fil... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er som fitte med tenner, ikke til å fucke med Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 FtZ- Kan du fortelle om ka som skjedde? Trist slutt på den kvelden. 15min til eg skal ha visning.....med hunden her. Korfor pokker... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan ikke spillene til mobilen min komme snart da. Vel, nå er det båttur som står på programmet om ikke så lenge. Snekke. jeg tror du må kontakte kundeservisen til di som leverer spillet , hvist di har no sånt da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan ikke spillene til mobilen min komme snart da. Vel, nå er det båttur som står på programmet om ikke så lenge. Snekke. jeg tror du må kontakte kundeservisen til di som leverer spillet , hvist di har no sånt da Ja, kun den ene siden som jeg bestilte ett spill fra har faktisk kundeservice, men de har bare åpent fra klokka 10-14, mandag til fredag. Jeje, kanskje på tide med en ny tur ut her, er jo sol og sommer ute! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hva hadde skjedd med FtZ? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=456695&hl= HJELP!! eg fikk bank på byen , går bra med meg er bare litt mørbanket Få detaljer! :!: se rpp , les noen og 20-30 sider lenger bak . EDIT: med fare for og gjenta meg selv (les :spamme ) eg var på byen , ble no knuffing på dansegulvet på en litt shappy plass i stavnger ( consept) i vertfall plutselig får eg en knyttneve rett i fleisen , eg kommer meg av dansegulvet , en kompis kommer etter for og om det går bra , så da kommer det en kar og som tror at kompisen min er en "fiende" som skal ta meg og prøver og skille oss ved og legge oss begge i bakken , noe som resulterer i at han virkker foten min . resultatet er et sikklig lilla øye , en fot jeg ikke kan stå på , og 5 timer på legevakten ( dama mi insisterte på at eg skulle ta turen opp) Endret 14. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 15min til eg skal ha visning.....med hunden her. Korfor pokker... Du kan spørre naboene fint, om de gidder å passe på den kjempesnille hunden som ALDRI har bitt noen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Håper vi at det kommer noen på visning eller ikke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå drar jeg til byen. Ha det bra. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå drar jeg til byen. Ha det bra. Ha det bra! Og kom fort tilbake. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hjemme fra hytta. Kommer for å spamme senere, men først blir det grilmat. Nam... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 eg var på byen , ble no knuffing på dansegulvet på en litt shappy plass i stavnger ( consept) i vertfall plutselig får eg en knyttneve rett i fleisen , eg kommer meg av dansegulvet , en kompis kommer etter for og om det går bra , så da kommer det en kar og som tror at kompisen min er en "fiende" som skal ta meg og prøver og skille oss ved og legge oss begge i bakken , noe som resulterer i at han virkker foten min . resultatet er et sikklig lilla øye , en fot jeg ikke kan stå på , og 5 timer på legevakten ( dama mi insisterte på at eg skulle ta turen opp) Det kaller ikke jeg bank... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da var servern i boks. Og den funker som bare rakkern. Jeg kan sitte på min maskin å styre servern. MAn kan si mye stygt om Q-tec, men det funka fett til billig billig server. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 eg var på byen , ble no knuffing på dansegulvet på en litt shappy plass i stavnger ( consept) i vertfall plutselig får eg en knyttneve rett i fleisen , eg kommer meg av dansegulvet , en kompis kommer etter for og om det går bra , så da kommer det en kar og som tror at kompisen min er en "fiende" som skal ta meg og prøver og skille oss ved og legge oss begge i bakken , noe som resulterer i at han virkker foten min . resultatet er et sikklig lilla øye , en fot jeg ikke kan stå på , og 5 timer på legevakten ( dama mi insisterte på at eg skulle ta turen opp) Det kaller ikke jeg bank... føler meg da i vertfall ganske mør , men sikklig juling er det vell ikke Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Goddag ja. Nå sitter jeg på laptopen til danielsn, jeg kom trygt fram. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Var med på pokerkveld i går. Jeg tapte 100 spenn, som jeg egentlig skulle bruke på taxi, så jeg gikk fra Grorud og hjem klokken tre på natten. Surt. Endret 14. august 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 DA tar vi turen til Frysja for å grille. Og bade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg