porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nei, men har fått lov til å skrive artikler. Hva slags artikkel da (Altså hvilket emne?) Var det fra deg jeg hørte noe om Delphi en gang? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 God Morgen Norge! Jorun vant Idol! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jorun vant Idol! No shit Vi har bare ikke hørt det hundre ganger igår og idag? (Bokstavligtalt) edit: Leeeiiif x2 Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 joa, men jeg har ikke skrivd det, nå gjør jeg det! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 joa, men jeg har ikke skrivd det, nå gjør jeg det! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe.... Den sangen, den idol låta, hva syns dere om den da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er ikke en god morgen Hvorfor lærer jeg aldri? Hvorfor klarer jeg ikke å skru av PC'en klokka 23.30, slik at jeg får nok søvn? Sto opp klokka 10 i dag, var/er veldig trøtt... Dette djevelsk deilige forum har ødelagt min søvnrytme. Mitt neste mål er å ikke få døgnrytmen til phax og SnowDOG_. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nei, men har fått lov til å skrive artikler. Hva slags artikkel da (Altså hvilket emne?) Var det fra deg jeg hørte noe om Delphi en gang? Alle emner som passer inn på HW og programmer.no. Mulig det var det, jeg er en ex-Delphist. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe....Den sangen, den idol låta, hva syns dere om den da? Den sugde tiss. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Søsteren min skal feire bursdagen sin i dag! Dataen er enda ikke fikset. Det er ikke noe å gjøre. Det er en ting å gjøre da, prøver å overtale ei til å slutte med iE. Så hygglig for deg @kd! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nei, men har fått lov til å skrive artikler. Hva slags artikkel da (Altså hvilket emne?) Var det fra deg jeg hørte noe om Delphi en gang? Alle emner som passer inn på HW og programmer.no. Mulig det var det, jeg er en ex-Delphist. Men hva slags artikler har du planer om å skrive om idag da? Har veldig lyst til å lære meg Delphi Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Men hva slags artikler har du planer om å skrive om idag da?Har veldig lyst til å lære meg Delphi Guide til Delphi kommer i løpet av helgen, den er sendt til publisering. I går skrev jeg denne, i dag denne, og flere ligger på vent. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 trøtt og kvalm.. 4 timer søvn er akkurat litt for lite. men men, prøve få døgnrytmen litt på plass.. nå er det en helt sinnsyk sterk hyling her, klarer ikke skjønne hvor den kommer fra..! trodde først det var brannalarmen som hadde hengt seg opp men det var det ikke.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 4 timer søvn er alt for lite ja.. Sov 6 og en halv time i natt jeg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg sov fra 01.50 til 10.00... Altså ca. åtte timer. Og det var også alt for lite. Det pleier å holde, men jeg har vært oppe for lenge de andre ukedagene... --- Husker jeg prøvde meg på delphi en gang, fulgte en tutorial som fulgte med Delphi personal... Ga opp da tutorialen viste til knapper og funksjoner som ikke fantes i programmet Så da ble det VB på skolen i fjor, men nå er jeg lei det også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 noen som vet hvorfor fredrikrb er oivind_dahle sin helt? leste det i sigg'n hannes, ble litt nysgjerrig. Fordi Fredrik er det kuleste forummedlemmet ever kanskje? Nå legger jeg meg. Natta. Har hjulpet ham med litt musikk og slikt, phax. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja planen er at jeg skal klare og sovne til normalt tid ikveld.. sitter bare her og gleder meg til det skal bli seint nok så jeg kan legge meg igjen.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja planen er at jeg skal klare og sovne til normalt tid ikveld.. sitter bare her og gleder meg til det skal bli seint nok så jeg kan legge meg igjen.. Du høres ut som en travelt opptatt mann, phax. *Sette våte, skitne sko i skotørkeren* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg