The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ok... ikke helt min humor... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men. Det har vært en lang dag. Tror jeg tar kvelden med litt underholding fra fengselet. OZ. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men. Det har vært en lang dag. Tror jeg tar kvelden med litt underholding fra fengselet. OZ. huff... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Faen. Jeg skulle jo legge meg før klokken tolv, så har jeg bare snakket med folk på MSN. Jeg kommer til å bli vekt av at vi skal dra og spise. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Faen. Jeg skulle jo legge meg før klokken tolv, så har jeg bare snakket med folk på MSN. Jeg kommer til å bli vekt av at vi skal dra og spise. synd! gidder ikke legge meg i natt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men. Det har vært en lang dag. Tror jeg tar kvelden med litt underholding fra fengselet. OZ. Nothing like assrape to bring an evening to an end. Have fun, buddy. Jeg ser Simpons. God natt, søtnoser (you know who you are) Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Akkurat kommen inn nå, har kastet gammel gitaren min som halsen er ødelagt på, utfor verandraen fra 3 etg. Hevet den inn i diverste trer, dører, steiner osv Belive it or not, den funker :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 synd! gidder ikke legge meg i natt! Om jeg ikke legger meg i natt kan jeg like godt henge meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) hahaha, jeg har fått det for meg at jeg skal ut og fotografere litt når sola står opp (altså under soloppgangen)... Men når er det egentlig sola står opp på øtslandet nå om dagen? Natta Tonio! Endret 14. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hahaha, jeg har fått det for meg at jeg skal ut og fotografere litt når sola står opp (altså under soloppgangen)... Men når er det egentlig sola står opp på øtslandet nå om dagen? 5-6 tia tror jeg... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Natta Tonio! Skal ikke legge meg. Men hvorfor spør du om når sola står opp her? Jeg svarte jo akkurat det samme som AcolyteGutripper.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Natta Tonio! Skal ikke legge meg. Men hvorfor spør du om når sola står opp her? Jeg svarte jo akkurat det samme som AcolyteGutripper.. Var vel kanskje ikke helt 100% sikker på svaret ditt Ville vel egentlig at en eller annen skulle grave frem en link til noe som forteller "04.55" elns... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hey! Her har jeg vært våken så lenge hver dag leenge, hvorfor skulle ikke jeg hatt rett? *Klemme.* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 nattings imorra er siste fridag før høyskole :\ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 nattings imorra er siste fridag før høyskole :\ i morra er det siste fridag før birken! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Argh! Nettopp spilt på Smuget. Dårlig form og ikke helt dagen, liksom. Stressa dag... blæh, nå skal jeg sløve fullstendig og bedrive hjernedød aktivitet. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Natta Tonio! Skal ikke legge meg. Men hvorfor spør du om når sola står opp her? Jeg svarte jo akkurat det samme som AcolyteGutripper.. Var vel kanskje ikke helt 100% sikker på svaret ditt Ville vel egentlig at en eller annen skulle grave frem en link til noe som forteller "04.55" elns... Sol opp Sol ned I dag 07:29 23:13 Hentet ifra Aftenposten Vær. Hvis du bor i Oslo da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hey! Her har jeg vært våken så lenge hver dag leenge, hvorfor skulle ikke jeg hatt rett? *Klemme.* Sant det! Sier du at det er for min skyld du har holdt deg våken? Så smigrende! -------- @oleeid: Takker og bukker! Damn, må jeg være oppe så lenge.. Endret 14. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Sier du at det er for min skyld du har holdt deg våken? Nei, det har ikke vært for din skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg