Sovietpig Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 så masse klokken var da.... god natt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg får ikke sove!!! Hjelp meg!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor i helvete sniker jenter i utelivskø??? Jeg har løftet/kastet 4 jenter bare i kveld. 3 stykker har jeg faktisk kalt f*** også. Hvorfor er jenters så sykt uhøflige? Neste gang henter jeg en stol slik at jeg skal banke litt fett inn ikke kjerringene. JEEZ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvorfor i helvete sniker jenter i utelivskø??? Jeg har løftet/kastet 4 jenter bare i kveld. 3 stykker har jeg faktisk kalt f*** også. Hvorfor er jenters så sykt uhøflige? Neste gang henter jeg en stol slik at jeg skal banke litt fett inn ikke kjerringene. JEEZ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vrært på krickoff med UH. Skikkklig stemming i god american way. Eeha! Spists og driukket! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Idag tar jeg tidlig kveld God natt bitzez God natt. Var forresten Batmans begins vi så. Var en bra film ja dog eg ville helst se hitchhickers...men alle de andre ville seg batman. Var en koselig kveld. Nå skal eg mekke mat og finne en film å se på. Var på mongolia og spiste alt du kan spise buffet til 170kr og eg tømte i meg kjøtt. Dritt i å passe kost når man er ute og koser seg en sjelden gang. Ikke noe salat men bare kjøtt av all slags og ris. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vrært på krickoff med UH. Skikkklig stemming i god american way. Eeha! Spists og driukket! Jaggu. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nå skal eg mekke mat og finne en film å se på. Var på mongolia og spiste alt du kan spise buffet til 170kr og eg tømte i meg kjøtt. Dritt i å passe kost når man er ute og koser seg en sjelden gang. Ikke noe salat men bare kjøtt av all slags og ris. That's the spirit! Legge meg selv nå. Natta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jenter i fylla tror de kan gjøre ka de vil siden alle gutter er enten på sjekkeren eller så slår de ikke jenter. Har hatt jenter som har slått til meg og greier og det virker som om de tror de bare kan gjøre det uten at man tar igjen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva hadde skjedd med FtZ? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=456695&hl= HJELP!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jenter i fylla tror de kan gjøre ka de vil siden alle gutter er enten på sjekkeren eller så slår de ikke jenter. Har hatt jenter som har slått til meg og greier og det virker som om de tror de bare kan gjøre det uten at man tar igjen. You showed them who's boss. edit: GROV feil. Endret 14. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Eg har aldri slått jenter nei. Har bare hisset meg til de grader at de har jekket seg men men. Noen utnytter det at man ikke slår jenter greiene. Anyways: MAT! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Litt kveldslesing. Okey, here a story: And this time, it's all true Jeg dro avgårde for å dra i bursdag på nesodden kl. 16:00. Hadde bare 60kr og var usikker på hvordan de skulle disponeres med tanke på kollektiv-transport, men ejg valgte å kjøpe et dagskort for alle penga. Hvilket skulle vise seg og ikke holde helt til mål. Trikken ble stoppet av en brannbil, av alle ting, midt i gamlebyen. Dermed ble den litt forsinka, akuratt nok til at jeg kunne se på nesoddbåten reise avgårde... Etter en time på Aker bryge kunne jeg endelig ta båten. Billetten min holdt selvsagt ikke, men den snille mannen på båten sa at det gikk fint for han. Takk. Over på nesodden snek jeg meg inn på bussen. Sjåføren sto heldigvis utenfor. Senere på kvelden fikk jeg vite at det var ekstremt mye kontroll på denne bussruten i det siste, så det var flaks jeg ikke ble tatt. Penger hadde jeg jo ikke. Ombord på bussen kom det tre jenter som jeg fort skjønte skulle til samme bursdagselskapet som meg. Men beskjeden som jeg er, valgte jeg å late som jeg ikke hørte dem og søkte skjul i min mp3-spiller, som for lengt hadde gått tom for batteri. Bursdagen gikk greit, kjedelig vil kansje noen kalle det, men jeg har vært med på værre. Det var 5-6 jenter og meg. Hvorav jeg kjente en av dem. Fikk låne et SL-kort til veien hjem og kom effektivt hjem. Selv om det er en effektiv reisevei på en time. Jeg gikk fornøyd siste stykket hjem, vel fornøyd med at kvelden endelig var overstått. Men når jeg kom til døra å skulle låse opp så oppdaget jeg at lommeboka var borte. I den var det både nøkler, bankkort og andre verdisaker. Faen. Med overaskende klar tenking (med tanke på hva som var intatt tidligere på kvelden) klarte jeg innen 3 minutter å starte PC-en, søke meg fra til oslo sporveier og finne rett nummer til han som styrer trikketrafikken i Oslo. Han var grei å ba trikkesjåføren på rett trikk om å lete med en gang. Ja! Den var der. Jeg skulle møte på en holdeplass et stykke lenger opp for å få den. På med treningsdressen i en fei. Her skulle det gå fort. Fant ut at sykkel ikke gikk, uheldigvis. Dermed måtte jeg ta beina fatt. Heldigvis skulle jeg ha mer flaks i uflaksen. En aller siste trikk på vei oppover kom akuratt. Jeg løp alt jeg hadde i 200m og rakk den akuratt. Nå kom neste problem. I alt kaoset hadde jeg hørt dårlig etter hva trikkesjefen sa om møtested. Jeg mente han sa Disen. Dermed hoppet jeg av trikken på Disen. Trikkestallen der var mørk og banking og roping hjalp lite. I mangel på klar tenking valgte jeg å ta turen opp til siste holdeplass: Kjelsås. Det ville si litt flere kilometer med løping enn jeg trodde. Fy søren så den sletta er lang! Jeg prøvde å få sitte på med taxisjåfører og andre biler, men ei. 3 kilometer senere kom jeg endelig til Kjelsås. Det var det heller ikke en sjel. Jeg hadde begynt å merke det i musklene nå. Hold hadde jeg fått for 2 kilometer siden og jeg kjente krampa banke på døra. Faen, faen, faen, faen! Dette begynte å tære på mentaliteten. Mens jeg gikk de 5 kilometerne hjem begynte jeg å synge i lag med Ravi og de andre musikerne på mp3-spillern. Det brydde meg midt i ræva om noen syntes det var rart. Det er deres problem. Vel hjemme finner jeg fram nummeret til trafikksjefen og ringer igjen. Grefsen. Det var grefsen som var stedet. Heldigvis hadde de døgnåpent der og jeg fikk lov til å vente til neste dag med å hente lommeboka. Med andre ord endte det hele godt. Jeg drar opp i morgen å henter min beloved lommebok. Det hører med til historien at jeg denne dagen antakelig hadde spist mindre enn Joachim sine rekordstore 1200 kalorier dagen før. Det dere har hørt nå er essensen av det hele, langt i fra alt. Og historien har faktisk en liten moral. Det var noen mennesker som hjalp meg i dag. Mannen på nesoddbåten, trikkesjefen og en snill taxisjåfør som kjørte meg 400m nedover på vei hjem. Disse menneskene ofret så lite. Det kostet dem ingenting å gjøre det de gjorde, likevel betydde det så mye. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg ikke kunne sove godt i natt, vel vitende om at lommaboka mi ligger i trygg forvaring på grefsen. Nå er jeg sliten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Forresten, nå kommer jeg faktisk på at jeg kastet en liten jente. Btw, hun var fra Østlandet, ergo alright! ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *klappe for kenneth* Fin historie, men spørsmålet alle sitter og lurer på er: var jentene hot? ASL? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Var en jente som var ikke mer enn ok. Ikke nok til å reise helt til nesodden for Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Var veldig bra skrevet Kenneth! Slo TSP her ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Deja vou. Stenges på grunn av manglende intelligens, fantasi og enve til selvstendig tenking. Ok, for det første så heter det déjà vu. For det andre: Hvorfor stengte du den tråden? Endret 14. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 *klappe for kenneth*Fin historie, men spørsmålet alle sitter og lurer på er: var jentene hot? ASL? Hehehe :!: Bra skrevet Kenneth! Høres ut som en morsom dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg