phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvordan er det og ha vaskehjelp egentlig? tenker, du skal jo sikkert flytte for deg selv om noen år, blir det ikke litt rart og plutselig måtte ta seg av alle slike plikter selv da? skulle jo tro man blir litt forvent den luksusen det er og ha andre til og rydde og vaske oppe etter seg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kan jeg ikke ha vaskehjelp når jeg flytter for meg selv da? Jeg rydder selv, frivillig. Rydder hun finner jeg det ikke igjen. Dessuten hater jeg rot ganske så sterkt, liker orden. Så rydding går bra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ikke alle 18årige studenter som har råd til vaskehjelp da tenker jeg. ja ikke noe glad i rot selv, men hoper seg jo opp avogtil. vil egentlig ikke ha vaskehjelp, føler at det blir som og ha en som forstyrrer privatlivet litt. nesten som og ha ei mor som går rundt og passer på.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pappa hadde vaske/hus-hjelp annen hver dag da han flyttet hjemmefra. Betalt av farmor... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hehe, sorry at jeg sier det men det blir bare feil. synes alle burde lære seg og leve litt på egenhånd. tror ingen har vondt av og vaske opp etter seg selv og lage maten sin selv i noen år. kjekt få litt perspektiv og allmennkunnskap hvertfall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Akkurat vasking synes jeg det er greit å sette bort, ihvertfall den grove ukesrengjøringen. Den dagelige støvsugingen takler jeg og, men det er alt det som skal gjøres en gang i uken jeg snes det er OK å få hjelp til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jepp, selvsagt føles det greit, men det er jo sånne ting man burde lære seg og gjøre selv, bare for å få den livserfaringen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Man kan det jo, men man synes det holder å støvsuge daglig, og la andre ta seg av resten. Det er vel anvendte penger. Tid er som kjent penger. Jeg tror jammen jeg og telePhaxen har tatt over SO! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja ser sånn ut gitt. tror jeg skalflytte meg over i senga og hive på en film å sovne til. god kveld folkens! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror jeg jeg skal gjøre og.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Årh, dama var her igår. Hvorfor er det alltid såå trist når hun har reist? Tror jeg lider av kronisk savn.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 [synge] åååå, for en strålende mooooorgeeeen[/synge] Gooood morning folks! Er det noe liv her da? Snart skal jeg til byen å handle litt klær. Lenge siden jeg har gjort det ass. Livet smiler til meg for tiden! Det virker som alt klaffer (forutenom eksamen i går da, men whatever) *strålende glad* Og solen skinner i tillegg! *synge videre* Herr Brun Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Morn. I dag blir det innedag, må vente på at de nyvaska skoene skal tørke Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 God morgen. Planer for idag: Dusje, nerde, se torsdagens SmackDown!, se naruto, nerde.. Hm.. Har ikke kommet på mer Kanskje det er en ide å gå ut også? Ja, vi går ut også! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Planer for i dag: Skrive artikler for HW.no og Programmer.no og se på kino. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Planer for i dag: Skrive artikler for HW.no og Programmer.no og se på kino. Har du blitt ansatt/insatt/indratt i hw-nettverket? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nei, men har fått lov til å skrive artikler. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jupp! Det er det. Litt ekstra penger er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg