bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hanne, du er hot jo, takk for det:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 jeg er også hot! Se...naken hud! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg er også hot! Se...naken hud! er ikke så verst du heller Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) jeg er også hot! Se...naken hud! Grr... :p No offence, man Endret 13. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 wee! Liker naken hud. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 wee! Liker naken hud. Vil du se mer? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drittforum som ikke vil oppdatere avataren min Slett cache... Ikke det. Men uansett hva jeg gjør i profilen endrer den ikke adressen til avataren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Drittforum som ikke vil oppdatere avataren min Slett cache... Ikke det. Men uansett hva jeg gjør i profilen endrer den ikke adressen til avataren. Spør en admin. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg er også hot! Se...naken hud! Bare jeg som blir småkvalm av folk som mener de er "hotte", uansett kjønn Og de småkåte datafolka må da klare å la vær å komme kjærlighets erklæringer så fort de ser en jente på forumet Ble itte no fest på meg heller idag gitt, kjedelig det der.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 jeg er også hot! Se...naken hud! Bare jeg som blir småkvalm av folk som mener de er "hotte", uansett kjønn Har du hørt om selvironi? Jeg går ikke rundt å tror jeg er hot, jeg tror tvert i mot det motsatte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og de småkåte datafolka må da klare å la vær å komme kjærlighets erklæringer så fort de ser en jente på forumet Er det ikke lov og si at en jente er pen, eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg er også hot! Se...naken hud! b-real for teh win! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Er det ikke lov og si at en jente er pen, eller? Heh, bare så typisk forum kommentar med en gang en liten jente med bilde av seg selv som avatar kommer innom Er nå bare småjenter her da *Lage litt oppstyr :!: * Endret 13. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er det ikke lov og si at en jente er pen, eller? Heh, bare så typisk forum kommentar med en gang en liten jente med bilde av seg selv som avatar kommer innom Hu har hatt det lenge ... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Drittforum som ikke vil oppdatere avataren min Slett cache... Ikke det. Men uansett hva jeg gjør i profilen endrer den ikke adressen til avataren. Spør en admin. samme har skjedd emd meg noen ganger også... me det kommer etter en stund... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Heh, bare så typisk forum kommentar med en gang en liten jente med bilde av seg selv som avatar kommer innom kommer innom? vært her lengre enn deg da... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) kommer innom? vært her lengre enn deg da... Jada jada, snakket bare gennerellt. Heh, alt som kommer ut av min, eh, finger, må taes med en klype salt EDIT: Vært her nesten et år lenger faktisk, heh Men pappan min er sterkere enn din Endret 13. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg