Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Uhm, okay.

------------------------------

FtZ-: Hvordan gikk det til? :|

var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte?

Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible.

Unnskyld for skrivefeil.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte?

Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible.

Unnskyld for skrivefeil.

Har markert de som er verdt og se ;)

Lenke til kommentar

Så du alle de filmene på tirsdag? Uffda.

Det er også litt artig hvis en kompis skal vise deg en film du ikke har

sett før, men siden filmen er så dårlig gjetter du hva som skjer

hele tiden. Har skjedd med meg litt for mange ganger.

Lenke til kommentar
Uhm, okay.

------------------------------

FtZ-: Hvordan gikk det til? :|

var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den

Bah..Hater bråkmakere! :angry:

Lenke til kommentar
*føle seg tvunget til å plukke løv* :(

Har absolutt ikke den trangen :cool:

Burde klippe gresset da, skulle gjøre det for 2 måneder siden, begynner å bli langt nå gitt :cry:

EDIT: Trangen til å se nyeste episodene av Stargate Atlantis og Battlestar Galactica kommer derimot smygende :D

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...