Mato Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Uhm, okay.------------------------------ FtZ-: Hvordan gikk det til? :| var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Alltid artig å le av, og gjøre narr av dritdårlige b-filmer. ^^ B-film er nå ikke dette da, har en imponerende liste av populære skuespillere. Men er fett og gjøre narr av dårlige B-filmer :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte? Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible. Unnskyld for skrivefeil. Endret 13. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 catch me if you can er ok. Jeg tror jeg har gitt opp egentlig. Skal la muligheten være åpen og se om det skjer noe, men jeg begynner å tvile i det hele og det store...tror hun har vært lei meg leeeenge. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 catch me if you can er ok. Jeg tror jeg har gitt opp egentlig. Skal la muligheten være åpen og se om det skjer noe, men jeg begynner å tvile i det hele og det store...tror hun har vært lei meg leeeenge. hørtes ikke helt bra ut Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Burde vel se på en av filmene jeg dro over på tirsdag. Er det noen av disse som skiller seg ut på en positiv måte?Man on fire, the day after tomorrow, I, robot, bourne identity, brother bear, catch me if you can, embrace of the wampire, good feelas, gothika, home alone 2, scary movie 2, scooby doo 2, the forgotten, white chicks, snapped, coach carter, friday after next, hide and seek, alien vs predator og the incredible. Unnskyld for skrivefeil. Har markert de som er verdt og se Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Filmer som jeg syntes er greie: -bourne identity -gothika (ikke så bra, men har mange minner til den filmen... ) -scary movie 2 (alltid klassiker) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Så du alle de filmene på tirsdag? Uffda. Det er også litt artig hvis en kompis skal vise deg en film du ikke har sett før, men siden filmen er så dårlig gjetter du hva som skjer hele tiden. Har skjedd med meg litt for mange ganger. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Uhm, okay.------------------------------ FtZ-: Hvordan gikk det til? :| var ute , ble no knuffing på dansegulvet plutselig fikk jeg en trøkk 15 midt i fleisen , jeg kom meg vekk og en kompis fulgete etter for og se hvordan det gikk med meg , så da kom han helten som skulle skille meg og kompisen min , foten min ser hoven og jeg klarer ikke og stå på den Bah..Hater bråkmakere! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Så du alle de filmene på tirsdag? Nei, det er da jeg dro dem over. Da setter jeg på bourne identity, får håpe for deres skyld at jeg liker den!=D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tonio: Goodfellas er den desidert beste filmen blant de du skrev opp. Faktisk en av tidenes beste, imho. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 *føle seg tvunget til å plukke løv* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) *føle seg tvunget til å plukke løv* Har absolutt ikke den trangen Burde klippe gresset da, skulle gjøre det for 2 måneder siden, begynner å bli langt nå gitt EDIT: Trangen til å se nyeste episodene av Stargate Atlantis og Battlestar Galactica kommer derimot smygende Endret 13. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jaja stikker på avskjedsfest jeg Have fun Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hiver i meg resten av pizza'en og tar en kjapp dusj. Så skal jeg bort til sentrum igjenn Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Får hoppe i dusjen jeg også, svett og ekkel etter trening Sitter å lurer på hvordan jeg skal få tid til å spise alle de måltidene jeg har planlagt før je drar på fest, klokka begynner å bli mye :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 oi. mat ja. damn det hadde jeg glemt. -løpe å lage frokost- *poff* Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 oi. mat ja. damn det hadde jeg glemt. -løpe å lage frokost- *poff* Det blir ikke frokost, men lunsj/middag nå da! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har leid film Be Cool, selv om jeg vet at den ble slakta i USA, så driter jeg i det. Er bare gøy med en hjernedød film en gang iblant Den er skamkul da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 oi. mat ja. damn det hadde jeg glemt. -løpe å lage frokost- *poff* Det blir ikke frokost, men lunsj/middag nå da! Spiser jeg et måltid om kvelden og ikke ha spist noe før på dagen, da er det jo seff frokost.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg